Наталія Гривняк – засновниця InFeatures Story Production, який створює мультимедійний контент, просуває теми на міжнародні аудиторії, пов’язані з Україною і Східною Європою. Досліджує теми, що стосуються нових медіа, різних форматів сторітеллінгу і дезінформації для міжнародних організацій та інституцій, зокрема Конгресу і Державного Департаменту США.
Понад 16 років в комунікаціях, бізнес-управлінні та журналістиці. Ідейна натхненниця, авторка диджитал-проєктів. Журналістка і продюсерка для топових міжнародних медіа (BBC, Washington Post, OCCPR, PRI і інші), продюсерка медійних і кінопроєктів. Менторка, лекторка і консультантка з комунікацій.
Закінчила Києво-Могилянську Школу Журналістики (магістратура), BA International Christian University; учасниця міжнародних медіапрограм підвищення кваліфікації та стажування (США, Естонія, Греція, Норвегія).
Учасниця міжнародної спільноти диджитал-фахівців Digital Communication Network.
Чому ми сьогодні говоримо про нову реальність медіа? Ми живемо у світі, пересиченому інформацією, і зі швидким темпом життя. Це впливає на те, як ми споживаємо контент, як утримуємо увагу і в принципі помічаємо ту чи іншу інформацію.
Медіа експериментують з різними форматами залучення і утримання аудиторії. Як з коротшими форматами, для залучення уваги і з подальшим розкриттям історії, так і постійним поверненням в історію, для глибшого занурення. Для цього створюються нові інноваційні форми і підходи, використовуючи технологічні креативні розробки: віртуальна і доповнена реальність, ігри або гейміфікація, інтерактивні та імерсійні проєкти, подкасти, розсилки.
І тут якраз включається синергія технологій і медіаконтенту та відкривається величезний плацдарм для можливостей для всіх сфер.
У світі, і в Україні зокрема, є величезна перспектива створювати партнерства між технологічними компаніями та медіа. Традиційні медіа по всьому світу готові інвестувати в тих можливості, вони бачать можливості розвитку медіа стартапів.
Пандемія вплинула на запити до якості матеріалу, якому можна довіряти. Є запит на інформацію, журналістику даних, на об’єктивний контент. За це населення готове платити. Зросла кількість людей по світу, готових платити за матеріали у вигляді підписки, членств в медіаспільнотах і навіть у вигляді пожертвувань.
Ми живемо у світі прискореної диджиталізаціі, більшість медіа переходять на онлайн-формати, особливо в період пандемії. В Україні особливо після пандемії аудиторія виросла на 25-65% в диджитал-сфері. Це величезний ринок можливостей.
Серед найбільш актуальних трендів – візуалізація даних, залучення та утримання аудиторії новаторськими способами, штучний інтелект для медіа, Гейміфікація, аудіо сторітеллінг, віртуальна і доповнена реальність, мультимедійний та інтерактивний контент.
Хочеш бути в курсі найцікавіших подій в ІТ?
Підпишись на нашу розсилку