18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Наталія Гривняк

InFeatures Story Production

Наталія Гривняк – засновниця InFeatures Story Production, який створює мультимедійний контент, просуває теми на міжнародні аудиторії, пов’язані з Україною і Східною Європою. Досліджує теми, що стосуються нових медіа, різних форматів сторітеллінгу і дезінформації для міжнародних організацій та інституцій, зокрема Конгресу і Державного Департаменту США.

Понад 16 років в комунікаціях, бізнес-управлінні та журналістиці. Ідейна натхненниця, авторка диджитал-проєктів. Журналістка і продюсерка для топових міжнародних медіа (BBC, Washington Post, OCCPR, PRI і інші), продюсерка медійних і кінопроєктів. Менторка, лекторка і консультантка з комунікацій.

Закінчила Києво-Могилянську Школу Журналістики (магістратура), BA International Christian University; учасниця міжнародних медіапрограм підвищення кваліфікації та стажування (США, Естонія, Греція, Норвегія).

Учасниця міжнародної спільноти диджитал-фахівців Digital Communication Network.

Майбутнє

16:00-16:20

Нова медіареальність

Чому ми сьогодні говоримо про нову реальність медіа? Ми живемо у світі, пересиченому інформацією, і зі швидким темпом життя. Це впливає на те, як ми споживаємо контент, як утримуємо увагу і в принципі помічаємо ту чи іншу інформацію.

Медіа експериментують з різними форматами залучення і утримання аудиторії. Як з коротшими форматами, для залучення уваги і з подальшим розкриттям історії, так і постійним поверненням в історію, для глибшого занурення. Для цього створюються нові інноваційні форми і підходи, використовуючи технологічні креативні розробки: віртуальна і доповнена реальність, ігри або гейміфікація, інтерактивні та імерсійні проєкти, подкасти, розсилки.

І тут якраз включається синергія технологій і медіаконтенту та відкривається величезний плацдарм для можливостей для всіх сфер.

У світі, і в Україні зокрема, є величезна перспектива створювати партнерства між технологічними компаніями та медіа. Традиційні медіа по всьому світу готові інвестувати в тих можливості, вони бачать можливості розвитку медіа стартапів.

Пандемія вплинула на запити до якості матеріалу, якому можна довіряти. Є запит на інформацію, журналістику даних, на об’єктивний контент. За це населення готове платити. Зросла кількість людей по світу, готових платити за матеріали у вигляді підписки, членств в медіаспільнотах і навіть у вигляді пожертвувань.

Ми живемо у світі прискореної диджиталізаціі, більшість медіа переходять на онлайн-формати, особливо в період пандемії. В Україні особливо після пандемії аудиторія виросла на 25-65% в диджитал-сфері. Це величезний ринок можливостей.

Серед найбільш актуальних трендів – візуалізація даних, залучення та утримання аудиторії новаторськими способами, штучний інтелект для медіа, Гейміфікація, аудіо сторітеллінг, віртуальна і доповнена реальність, мультимедійний та інтерактивний контент.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер