18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

При оплаті банківською карткою, всі придбані вами квитки одразу з’являться в Особистому кабінеті, на сторінці Квитки.

Якщо ви обрали форму оплати «Квитанція» чи «Рахунок для оплати», квитки в Особистому кабінеті з’являться тільки після того, як гроші надійдуть на наш розрахунковий рахунок.

Також на вашу електронну адресу прийде лист з квитанцією для оплати (якщо ви обрали цей спосіб оплати) або підтвердження оплати карткою.

  1. Коли починається захід?

    iForum проходить протягом одного дня. У 2021 році він відбудеться 18 червня на НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55. Реєстрація учасників розпочинається о 08:00 і триває цілий день. О 10:00 почнуться доповіді. Доповіді триватимуть практично без перерв одночасно на двох сценах до 18:00, а далі на Сцені 1 — до 20:00. Одночасно з цим працює виставкова зона, Місто Майбутнього. Усі наші учасники можуть вільно переміщатися територією iForum і обирати найцікавіші теми доповідей, відвідувати стенди і виставкову зону, спілкуватися з дотриманням карантинних обмежень.

  2. Чи буде відеозапис доповідей?

    Так, ми записуємо всі доповіді і викладаємо на наш YouTube-канал протягом місяця після самого заходу, за винятком тих виступів, котрі просять не викладати самі доповідачі.

  1. Робота в ОК

    В Особистому кабінеті зліва розташоване Меню. Якщо ви його не бачите, будь ласка, натисніть на стрілку у верхньому лівому кутку сторінки – Меню розгорнеться.

    Список усіх квитків. Зелені – це активовані квитки, червоні – це придбані, але не активовані квитки.

    У цій вкладці ви можете керувати вашими придбаними квитками, натиснувши на зелену стрілку навпроти події.

    1. ктивувати квиток на себе. Квиток активується на ваше ім’я. Після активації ваш квиток буде підписано «Мій квиток».

    2. Відправити квиток другу. Таким чином ви активуєте квиток на друга. У вас є можливість деактивувати квиток у разі необхідності.
    Для активації квитка на друга необхідно заповнити форму в ОК.

    3. Роздрукувати квиток. Роздрукувати квиток ви можете після того, як завантажите його у pdf-форматі.

    4. Деактивувати.

    Профіль. У цій вкладці ви можете переглянути або змінити вашу особисту інформацію: телефон/ e-mail/ пароль.

    Мій QR-код. На вашому квитку буде роздруковано QR-код, який містить у собі вашу особисту інформацію. Це свого роду електронна візитна картка, і ви можете поділитись нею з іншими учасниками конференції. У цьому пункті меню ви можете самостійно налаштувати, яку інформацію побачить особа, відсканувавши ваш QR-код.

    Купити квитки. У цьому пункті меню ви можете придбати додаткові квитки. Логіку описано вище в пункті «Як придбати квиток на захід?».

    Архівні квитки. Тут буде зберігатись вся інформація про квитки з минулих заходів.

  2. Як купити додаткові квитки на захід?

    Перейдіть у розділ Придбати квиток
    Натисніть на клавішу «Придбати квиток»
    Далі введіть кількість квитків, яку ви хочете придбати. Ви можете купити будь-яку кількість квитків – усі вони будуть збережені у вашому Особистому кабінеті. У вас є можливість активувати квиток на себе або на когось іншого.

    Наступний крок – ви можете оплатити квитки як фізична особа, як фізична особа-підприємець або як юридична особа.

    Далі необхідно вибрати спосіб оплати.
    Фізична особа може оплатити за квитанцією, карткою Visa/MasterCard або через Privat24.
    Фізична особа-підприємець може додатково придбати квиток за квитанцією або рахунком, якщо необхідний акт виконаних робіт.
    Юридична особа може оплатити за рахунком і згодом отримати акт наданих послуг.

    Останній крок – введення особистих даних.
    Якщо ви купуєте квиток як юридична особа, то система запитає у вас також повну назву компанії платника, код ЄДРПО та юридичну адресу.

    Для завершення необхідно натиснути клавішу «Придбати».
    У разі оплати банківською карткою всі придбані вами квитки відразу з’являться в Особистому кабінеті на сторінці Квитки.
    Якщо ви вибрали форму оплати «Квитанція» чи «Рахунок для оплати», квитки в Особистому кабінеті з’являться тільки після того, як гроші надійдуть на наш розрахунковий рахунок.
    Також на вашу електронну адресу надійде лист з квитанцією для оплати (якщо ви вибрали цей спосіб оплати) або підтвердження оплати карткою.

  3. Я придбав квиток, але не бачу його в Особистому кабінеті. Чому?

    Скоріше за все, ви вибрали форму оплати «Квитанція для фізичної особи» або «Рахунок на оплату для юридичної особи». Якщо оплата була проведена, то, можливо, гроші ще не надійшли на наш розрахунковий рахунок. Як правило, гроші можуть зараховуватись протягом 3-х робочих днів. Як тільки гроші надійдуть, ви будете проінформовані листом на вашу email-адресу, зареєстровану під час купівлі, а в Особистому кабінеті стануть доступні придбані квитки.

  4. Я не можу прийти на захід, чи можу я передати свій квиток іншій особі?

    Так, звісно. Вам необхідно зайти в розділ «Квитки», знайти в списку «Мій квиток», натиснути на зелену стрілку навпроти та у випадному списку вибрати пункт «Деактивувати». Таким чином, квиток деактивований з вас і в списку квитків буде відображатись як «Не активований». Далі необхідно знову натиснути зелену стрілку навпроти неактивованого квитка й у випадному списку вибрати пункт «Надіслати другу». Система запропонує вам ввести email-адресу особи, котрій ви бажаєте передати квиток. Якщо в цієї особи вже є акаунт, уся необхідна інформація для бейджа підтягнеться автоматично, система попередить вас, що така людина вже є в базі, і запропонує відправити квиток їй. Якщо ж у вашого друга немає акаунту в нашій системі, то необхідно буде заповнити поля: ПІБ, телефон, компанія, посада, місто і після цього відправити квиток. Ваш друг отримає листа з квитком і повідомлення про те, що ви передали йому цей квиток. Якщо якась інформація на бейджі буде вказана некоректно, то він зможе самостійно змінити її , перейшовши за посиланням з листа.

  5. Я не можу прийти на захід. Чи можу я отримати свої гроші назад?

    Ви можете надіслати нам лист з проханням повернення грошових коштів на адресу info@iforum.ua не пізніше, ніж за добу до дати заходу. Кошти буде повернено вам протягом 10 робочих днів.

  6. Як мені активувати і роздрукувати велику кількість придбаних квитків самостійно?

    Зберіть інформацію про співробітників, які планують відвідати наш захід.
    Зайдіть в розділ «Квитки», у вас має бути список всіх придбаних квитків.
    Далі необхідно навпроти кожного квитка натиснути зелену клавішу і вибрати пункт «Надіслати другу», система запропонує вам ввести e-mail адресу людини, на котру ви хочете активувати квиток. Також вам необхідно вказати такі дані: Ім’я, Прізвище, Телефон, Посада, Компанія, Місто. Після того, як ви активували усі квитки, натисніть на зелену стрілку навпроти квитків (тепер кожен квиток буде підписаний іменем співробітника, на котрого він активований) і в списку оберіть «Роздрукувати квиток». Зверніть увагу, що квиток завантажується в pdf форматі, і далі друк відбувається безпосередньо завантаженого квитка.

  7. Чи можу я не роздруковувати квиток?

    Ми настійно радимо роздрукувати квиток, оскільки в першу чергу він є вашим бейджем. iForum – це не просто конференція, це нетворкінг, де ви можете познайомитись з потенційними партнерами, побачитись з давніми друзями, знайти нову роботу або розвіртуалізуватися з людьми, з котрими раніше спілкувалися тільки в інтернеті. Торік на iForum було більше 13000 учасників. Зручніше спілкуватися, коли всі учасники мають бейджі, де написано, хто вони і звідки. Також на кожному бейджі є QR-код, і в разі необхідності ви можете легко обмінятися контактною інформацією та відразу зберегти її у своєму мобільному телефоні.

  8. Чи можу я придбати квиток в день заходу?

    Звісно, у холі реєстрації буде організовано точку продажу квитків, однак ціна квитка в день заходу значно вища, ніж у разі купівлі заздалегідь.

  9. Чи можу я придбати квиток в окремий зал?

    Ні, кожен учасник отримує єдиний квиток на захід з доступом до всіх залів і напрямів і може вільно пересуватись між залами і вибирати найцікавіші теми доповідей, відвідувати стенди і виставкову зону або насолоджуватися філіжанкою кави в зоні кав’ярні.

  10. Як мені отримати акт виконаних робіт?

    Якщо ви оплачували участь за рахунком як юридична особа чи ФОП, то повний пакет бухгалтерських документів ви можете отримати в день проведення заходу біля столу «Оформлення документів» або по пошті, надіславши нам запит після заходу. Усі акти закриваються датою проведення заходу.

Call-центр

Час роботи

Пн - Пт: 10:00 – 18:00

Телефон: +38 044 201 01 03

E-mail: info@iforum.ua

З усіх питань ви можете звернутися до нашого call-центру за цими контактами або через форму праворуч, обравши тему, яка найкраще відповідає вашому запиту.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер