18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Коворкінг Kooperativ: «Реальність виявилася для ринку кращою за березневі песимістичні очікування»

01.02.2021
Здавалось би, коворкінги під час карантину не будуть найпопулярнішим бізнесом. Але історії київських локацій показують інше: що криза — це...

Відновлення історичної будівлі та запуск на карантині — співзасновниці Peremoga розповідають про свій Ярвал

25.01.2021
Ми продовжуємо публікувати матеріали про напрямки бізнесу, які адаптувалися до карантинних реалій, і навіть більше — розвиваються в Україні. Мережа...

«Цікава тенденція після локдауну — зміна аудиторії, особливо, для переговорних кімнат»

19.01.2021
Сьогодні своїм досвідом виживання в карантин ділиться команда простору «Часопис», що був заснований у Києві у 2012 році. Про те,...

Ефект стиснутої пружини: вплив карантину і прогноз подальшого розвитку

15.01.2021
Своїм баченням головних досягнень бізнесу під час карантину поділився Костянтин Воробйов, директор з трансформації «Vodafone Україна» — спонсора та партнера...

5 цікавих і трендових продуктів з виставки CES-2021

12.01.2021
Міжнародна виставка побутової електроніки CES, яка щосічня відбувається у Лас-Вегасі, США, цього року проходить у повністю цифровому форматі. Онлайн-майбутнє наступило...

Digital Fun у 2020 році: підсумки від керівника напряму та представників галузі

30.12.2020
Наприкінці року Дмитро Базилевич, керівник напряму Digital Fun нашої конференції, поспілкувався з представниками різних видів того самого цифрового фану, щоб...

ТОП-10 інформаційних вірусів 2020 — рейтинг від «Як не стати овочем»

29.12.2020
2020 був іншим. Проте незмінним залишився інтенсивний вплив інформаційних вірусів на наше мислення та поведінку. От тільки їхня концентрація суттєво...

Doctor Online: «Сьогодні наш сервіс надає, в середньому, 700 добових консультацій»

28.12.2020
2020 – рік випробувань, коли дистанційне надання медичних послуг хворим стало панацеєю для професійної допомоги за скрутних обставин. Як розвивався...

«Вимушено чи свідомо, але бізнес все частіше обирає технології» — Дмитро Суслов, «Бітрікс24»

22.12.2020
Яких фахівців на ринку найбільше цінують зараз, чи залишилися компанії, що не готові до технологій, та що нового з’явиться у...

Нова реальність маркетингової агенції Promodo. Версія 2020

14.12.2020
З’їхати в нікуди з офісу за чотири дні, створити артпростір, в якому відчувається Харків, та ще й зібрати при цьому...

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер