Співзасновник MarTech-агентства newage. — одного з небагатьох агентств, сертифікованих Google Marketing Platform. Має досвід роботи з найбільшими рекламодавцями: Allo, Citrus, Rozetka, Jagermeister, Bodo, Yandex, Olx, BMW, Prom, Rocket, Moneyveo і багатьма іншими.
В основі його підходу — відкритість відносин і ефективність, яку важливо підтвердити цифрами. Виступає за розвиток експертизи на боці клієнта і в цілому за зростання локальної експертизи на рівні глобального ринку. Розробив авторську систему оцінки медійної реклами — Цілісний Аналіз.
За 11 років в інтернет-маркетингу працював на стороні клієнтів, агентств, сейлз-хаусів і майданчиків. Спікер найбільших галузевих заходів і вебінарів, лектор, автор статей.
1. Чому автоматизація актуальна (на прикладі конкретних рекламних кампаній):
2. Що автоматизувати в першу чергу:
3. До чого ми маємо прийти:
Хочеш бути в курсі найцікавіших подій в ІТ?
Підпишись на нашу розсилку