June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Тема онлайн-торгівлі стала в карантин напрочуд актуальною. Останні кілька років фахівці з рітейлу зустрічалися для її обговорення на тематичному заході OmniForum, який відбудеться і цього року, але в новому форматі. Організатори вже оголосили, що 22 жовтня 2020 року форум збере спеціалістів зі сфери рітейлу, онлайн-торгівлі та сервісного бізнесу віртуально, адже проходитиме в інтернеті.

Ми поставили декілька найактуальніших запитань колегам, які вже остаточно визначилися з проведенням конференції в форматі онлайн. Відповідала Юлія Белінська, засновниця і головна редакторка онлайн-видання Retailers.ua, організаторка OmniForum.

— Поділіться основними мотивами прийнятого рішення перенесення заходу в онлайн?

Перша причина — не втратити рік та цікавість аудиторії. Ми проводимо OmniForum для рітейлерів щорічно, вже 6 років поспіль. Організатори iForum як ніхто інший знають, що будь-які ділові події та виставки потрібно «розгойдувати». Ринок івентів в останні роки був досить конкурентним, в бізнес-сезон у Києві одночасно проводилися десятки бізнес-заходів. На цьому тлі вигідно вирізняються заходи з ім’ям, що проводяться з року в рік, розвиваються та збільшують свою аудиторію. З роками впізнаваність галузевих заходів зростає. На нашому першому форумі було 60 гостей, а на OmniForum2019 торік — вже 300, включно з відвідувачами з інших країн. Ми бачимо, що з роками стає легше залучати аудиторію та спонсорів. Тож, не хотілося втрачати ці напрацювання.

По-друге, тема, якій присвячений OmniForum — це технології та інновації в рітейлі, які допомагають продавати будь-де і будь-коли, в онлайні, в офлайні, в соцмережах. Карантин значно підвищив цікавість цієї теми, оскільки бізнес, який не буде представлений в онлайні, просто втратить 100% своїх доходів через примусове закриття торговельних центрів та магазинів.

По-третє, питання безпеки. Будь-яке скупчення людей потенційно небезпечно. А на ділових заходах це неминуче: люди сидять поруч в конференц-залі, беруть чашку кави або обід із загальної лінії роздачі, близько спілкуються. З точки зору бізнесу, нові умови безпеки значно зменшують рентабельність і взагалі доцільність проведення заходу. В приміщенні можна розмістити менше людей менше стендів, а, значить, ціни мають збільшитися. А збільшення цін на квитки та спонсорство, ще й потенційна небезпека захворіти значно зменшать шанси заходу бути прибутковим.

 

Фото з OmniForum2109, який проходив у конференц-холі ДЕПО на 1000 кв. м., м. Київ, і зібрав 300 учасників (фото надані Юлією Белінською)

— Це універсальні мотиви для усіх сфер офлайн-заходів?

Універсальний мотив для всіх офлайн-івенторів — це труднощі із забезпеченням вимог безпеки та збереженням прийнятної рентабельності бізнесу. Ще один мотив пов’язаний зі зміною поведінки відвідувачів: частина потенційних гостей може бути налякана через необхідність йти на захід, де буде багато людей і вони просто не будуть купувати квитки й ходити на такі масові заходи.

— Які ви бачите тренди на ринку офлайн-заходів у карантині?

Я бачу, що деякі гравці намагаються робити все по-старому. Додати маски, антисептики, зробити розмітку, розставити стільці через 1,5 м. Це викликано сподіваннями, що колись все повернеться і стане як раніше. На мій погляд, ринок івентів ніколи не буде таким, як раніше, він зазнає значної трансформації, а тому, щоб на ньому залишитися, потрібно еволюціонувати.

— Які галузі найбільш привабливі для формату онлайн?

Я б ставила питання іншим чином, а саме: як моя галузь та мій бізнес можуть пристосуватися до формату онлайн.

— Чи достатньо наразі продуктів для масового переходу заходів у онлайн?

Ми бачимо народження абсолютно нового ринку та нових сервісів для переходу заходів в онлайн. Наприклад, для нашого OmniForum ми шукали технічного підрядника, який би зміг провести онлайн-трансляцію з фізичної локації. Ми побачили, що це новий запит, ніхто не знає, скільки це має коштувати, важко гарантувати якість. Тож, це новий ринок, якій тільки народжується. Будуть розвиватися онлайн-сервіси для забезпечення нетворкінгу, одночасної присутності багатої кількості людей за унікальними посиланнями тощо.

— Чого власне ви очікуєте від проведення свого заходу в форматі онлайн?

Ми очікуємо, що проведемо івент з високою якістю контенту та користі для аудиторії, плануємо продати не менше квитків, аніж на офлайн-захід, залучити більше гостей зі Східної Європи, і зробити його прибутковим.

 

На місці потенційної віртуальної локації IT-компанії, звідки буде проводитися онлайн-трансляція виступів спікерів OmniForum2020 (фото надані Юлією Белінською)

— Які прогнози щодо розвитку вашої професійної галузі?

Я не стану робити прогнози в часи, коли кардинальні зміни відбуваються швидко та неочікувано. Думаю, що частина гравців будуть продовжувати намагатися робити заходи в офлайні, інші — робити в онлайні. В когось вийде, в когось – ні, хтось збанкрутує, хтось навпаки — збільшить частку ринку.

Явища, які зараз відбуваються, можна порівняти зі зміною ландшафту: щось зникає, щось — виростає. Проаналізувати заздалегідь це неможливо, тільки час може бути суддею та аналітиком.

— Чи з’являться нові гравці із принципово новими підходами?

Переконана, що з’являться нові компанії з інноваційними підходами. Кризи та зміни ландшафту завжди призводять до появи нових гравців, нових підходів та бізнес-моделей. Людська уява не має меж, і щоб не сталося, підприємці в усьому світі будуть рухати цей світ далі.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner