18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Віктор Шолошенко і Світлана Букловська

Zezman development

  • Віктор Шолошенко, CMO Zezman development.

Маркетолог на всю бороду з двадцятирічним маркетинговим досвідом, «той самий exДиректор з маркетингу “Цитруса”». Пливе.

  • Світлана Букловська, Head of lead generation and trigger communications Zezman development, exHead of digital Citrus.ua.

10 років в digital. Автоматизує, оптимізує, знаходить інсайти. Біжить.

Реклама і просування

15:40-16:00

Три способи здобувати ліди для товарів вартістю $15 000 - $30 000

Батл-доповідь про:

  • креатив VS таргет,
  • досвід VS наскрізна аналітика,
  • магічні секрети VS експерименти,
  • кліки VS продажі,
  • лідформи VS чат-боти.

Руйнуємо міфи про лідогенерацію через чат-боти в Facebook, вчимося правильно вимірювати і ефективність продажів дорогих товарів протягом тривалого часу, і в «домашніх умовах».

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер