18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Анна Шахдінарян

Kantar Ukraine

Понад 13 років досвіду в маркетингових дослідженнях, в тому числі:

  • дослідження в фінансовому секторі;
  • діджитал-напрямок досліджень;
  • 2 роки керівник проєктів з якісних досліджень;
  • 1 рік керівник відділу контролю якості даних;
  • 2 роки координувала проведення кількісних телекомпроєктів;
  • виступала спікером на більш як 20 національних та міжнародних конференціях;
  • проведення спеціалізованих тренінгів та семінарів з маркетингових досліджень, в тому числі з моніторингу здоров’я бренду.

Ключові клієнти:
Vodafone, McDonalds, L’Oreal, Fedoriv Agency, Монобанк, Credit Agricole Group, Південний, Альфа банк, А-банк, ПРАВЕКС банк, КОТО банк, Google, DAN, Publicis One.

Реклама і просування

14:00-14:20

Що нового в споживанні та вподобаннях консьюмера у 2021 році?

Який наразі український споживач?
На що в нього вистачає доходів, які у нього нові диджитал-звички, пристрої й точки контакту?
Де закінчується офлайн і починається онлайн?
Зміна ставлення до реклами.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер