18 июня 2021 Киев, НСК «Олимпийский», ул. Большая Васильковская, 55

Українські компанії поволі адаптуються до нових умов роботи, а ми продовжуємо досліджувати бізнес-галузі на карантині, проводимо опитування серед підписників, партнерів і спонсорів про те, як змінюється попит на товари і послуги. Сьогодні говоримо з одним з постійних спонсорів конференції, компанією «Бітрікс24», про інструменти для організації офісу онлайн.

Досвідом ділиться Дмитро Суслов, директор українського «Бітрікс24», спікер iForum. Продукти компанії — це саме ті сервіси, які допомагають бізнесу працювати, зокрема й дистанційно. Сьогодні вони виручають багато українських компаній, які працюють вдома.

Адаптували два процеси й перейшли на роботу з дому за один день

Перехід на роботу з дому у зв’язку з карантином не став для нас чимось надзвичайним з трьох причин. По-перше, ми вже маємо досвід організації дистанційної роботи – протягом трьох років віддалено працює наша команда підтримки клієнтів. По-друге, всі процеси, які можна було, ми давно перенесли в онлайн – для зручності та економії часу. Так, наша бухгалтерія традиційно прив’язана до офісу, але у нас все так налаштоване, що доступ до баз і електронного документообігу дозволяє навіть їм працювати дистанційно.

По-третє, ми були готові, що нам усім доведеться залишитися вдома. Оголошення карантину було одним із варіантів розвитку подій, тож ми заздалегідь зробили свій чек-лист переходу і прогнали всі внутрішні процеси через нього. Виявили два слабких місця: офісну телефонію і прив’язку деяких процесів бухгалтерії й партнерського відділу до офісу. Перше питання було вирішене технічно всього за 4 години, друге взагалі потребувало лише невеликих організаційних заходів.

13 березня я попросив команду взяти додому з офісу всю техніку, яка їм потрібна. В результаті, так і сталося: з 16 березня ми почали працювати дистанційно. Я підготував рекомендації, як працювати вдома, щоб людям, які зіткнуться з таким форматом вперше, було простіше все організувати.

Зараз вже адаптувалися, постійно спілкуємося між собою, максимально тримаємо зв’язок. Живі зустрічі замінюємо відеодзвінками – регулярними, для синхронізації й оперативними, для виконання термінових завдань.

У перший тиждень не помічали меж робочого дня

Під кінець першого тижня карантину, коли ми з командою обговорювали, як нам новий формат, майже всі відзначили, що найскладніше – визначити межі між роботою та особистим часом і дотримуватися їх. Адже коли ми їздимо в офіс, вони дуже чіткі. Кожен зранку збирається, їде чи йде на роботу, вітається з колегами, працює, а ввечері – робить все у зворотному напрямку. Межа вибудовується автоматично. Тепер цього немає, і людина може згадати про сніданок о16-й, а о 21-й зрозуміти, що вже темно і робочий день давно закінчився.

Аби поліпшити ситуацію, ми почали ставити в календарі окремі події: початок і кінець робочого дня, перерви. А ще, вранці вітаємося з усіма в чаті, а ввечері прощаємося – як в офісі. Постійно зідзвонюємося один з одним чи групами. Команда маркетингу, наприклад, збирається щодня. Решта – рідше, але вони теж можуть під’єднатися, якщо виникають питання. Для комунікацій використовуємо чат і відеодзвінки у «Бітрікс24».

Не скажу, що зараз ми всі чітко завершуємо робочий день о 18-й, але принаймні критично проблема відсутності меж не стоїть. Зрештою, зараз такий час, що все звичне для нас змінилося. І ми маємо це прийняти, перелаштуватися й рухатися далі.

Усі оновлення продукту перелаштувати під запит на організацію роботи з дому

За умов вимушеної самоізоляції для бізнесу дуже важливо перебудувати операційні процеси для повноцінної роботи з дому. А інструментом, який допоможе це зробити, якраз і є «Бітрікс24». Тож попит на наші сервіси зріс. І якщо раніше дуже популярною була саме CRM для роботи з клієнтами, то тепер у компаній є більший запит на комплекс інструментів – щоб організувати повноцінний офіс онлайн.

Враховуючи це, план релізу оновлень нашого продукту, який був заздалегідь запланований на початок квітня, ми суттєво змінили – зосередили увагу на найважливіших сценаріях для дистанційної роботи. Головними інструментами стали чати, відеодзвінки, новини компанії й завдання, а ще, можливість підключати до процесів сторонніх учасників, клієнтів чи підрядників.

Наприклад, раніше для відеодзвінків у нашому сервісі було обмеження до 4-х осіб. Але оскільки зараз затребувані дзвінки у більших робочих групах, ми дуже швидко майже повністю переписали модуль відеодзвінків у нашому продукті. В результаті, нам вдалося розширити кількість учасників до 12, радикально поліпшити якість зображення, переробити сценарії роботи із застосунком.

Ми відчуваємо велику відповідальність перед компаніями. І тому працюємо на максимумі – щоб випускати оновлення з тими інструментами, які є необхідними. Ми віримо, що «Бітрікс24» допоможе бізнесу пережити цей період з мінімальними втратами.

Ринок захоплять продукти, що не потребуватимуть складних доопрацювань

IT-галузь точно зазнає змін, як і весь інший бізнес в Україні та світі. Хтось зможе пережити цей період з невеликими збитками, комусь доведеться значно зменшити потужності, комусь узагалі закритися, а хтось навпаки – витримає і знайде можливості для запуску чогось нового.

На ринку розробки та автоматизації бізнесу дрібніші гравці зникатимуть, великі компанії наростять потужності, з’явиться ще більше колаборацій. Ринок впроваджень просяде на користь систем, які не потребують великих доопрацювань і впроваджуються швидко.

Не стану великим провидцем, якщо скажу, що в онлайн-сервісах буде з’являтися й покращуватися все, що забезпечуватиме якісну дистанційну роботу. Це відео, більше сервісів для спільної роботи над завданнями й проєктами, інтеграції з системами електронного документообігу.

Компаніям, які хочуть переживати періоди турбулентності з найменшими втратами чи взагалі без них, треба обов’язково подбати про інструменти для спільної роботи, в першу чергу, із проєктами і завданнями. Далі у переліку потреб ідуть сервіси для комунікації, безперечно, з відео. І я би порадив орієнтуватися на комплексні продукти, а не розрізнені системи. Адже найбільшим викликом для бізнесу всього світу стане можливість якісно й ефективно працювати у будь-якому місці й за будь-яких умов.

Организовано усилиями волонтеров компаний

Спонсоры и партнеры 2021

Титульный спонсор
Генеральный спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор зала «Интернет-технологии»
Спонсор зала «Будущее»
Спонсор зала «Реклама и продвижение»
Спонсор Города Будущего
Книжный партнёр
Строительный партнёр
Relax-партнёр
Автомобильный партнёр
Премиальный партнёр
по онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логистический партнёр
Технологический партнер
Digital-партнёр
Инвестиционный партнёр
Полиграфический партнер
Водный партнёр
Технический партнёр
Медицинский партнер
Партнер рассылки
Cпонсор

Инфопартнеры 2021

Генеральный информационный партнёр