18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Українські компанії поволі адаптуються до нових умов роботи, а ми продовжуємо досліджувати бізнес-галузі на карантині, проводимо опитування серед наших підписників, партнерів і спонсорів про те, як змінюється попит на товари і послуги. Сьогодні говоримо про зміни в інтернет-маркетингу з введенням карантину.

Досвідом ділиться Дмитро Піскарьов, CEO агентства інтернет-маркетингу Netpeak, інформаційного партнера конференції iForum. Netpeak має представництва в 4-х країнах та офіси у 6 містах. Як організувати ефективну роботу з дому, коли у тебе в компанії понад 250 працівників в різних країнах?

Про перехід на роботу вдома

Для безпеки своїх працівників Netpeak з 16 березня перевела свої офіси на роботу з дому. Для багатьох підприємців це новий досвід, адже одночасно 100% команди не працювали з дому. У нас з 23 грудня 2019 по 20 січня 2020 року вийшла така собі репетиція віддаленої роботи: одеська команда переїжджала у нове приміщення, дедлайни ремонту посунулися, а строк оренди попереднього офісу закінчився. Тоді майже 120 людей одеської команди працювали віддалено. За цей час ми стали розумніше та змогли оперативно внести зміни в усі робочі процеси зараз.

Як і раніше, вся комунікація по задачах в нас налаштована через:

  • CRM/ERP;
  • менеджер задач «Планфикс»;
  • відеодзвінки через Google Hangouts, Skype, Zoom;
  • робочі чати в Telegram;
  • дзвінки клієнтам через SIP-телефонію;
  • Google Документи, Таблиці, Календар;
  • урахування онлайн-активності співробітників через трекер робочого часу Yaware.

У нас є власна ERP-система з автоматичними функціями контролю: початок і кінець робочого дня, паузи протягом робочого дня. Також, більшість команд використовують деякі елементи методології SCRUM: спринти; щоденні 15-хвилинні зустрічі з описом виконаних задач чи проблемних моментів; підсумкові зустрічі з плануванням наступних спринтів.

Такий процес роботи дозволяє швидко виявляти непродуктивність процесів, що в умовах роботи з дому стає ще більш необхідним.

 

Дмитро Піскарьов, СEO агентства Netpeak в Україні

Про зміну попиту на послуги інтернет-маркетингу

Введений в Україні карантин перші дні був шоком для всіх, але наступні сигнали показали, що люди починають адаптуватися, йдучи в онлайн. Очевидно, що це переміщення поки не таке сильне і збільшення онлайн-активності не перекриває мінус в готівці, який виник в офлайні. Проте, у нас є клієнти в певних нішах, які стали заробляти набагато більше. Наприклад, показник транзакцій значно виріс в таких напрямках:

  • їжа та напої: + 46,9%,
  • будівництво і ремонт: + 111,5%,
  • дитячі товари: + 65,3%,
  • електроніка: + 73,2%,
  • побутова техніка: + 62,1%. З усіма результатами нашої статистики можна ознайомитись тут.
Ми розробили таблицю за типами бізнесу, в якому змінюється активність продажів з введенням карантину. Це дозволяє прогнозувати та змінювати стратегію розвитку Netpeak

Про зміну позиціювання Netpeak в період кризи

В період невизначеної ситуації офлайн-бізнес зазнає великих збитків й один з варіантів покращення свого становища — вийти в онлайн. Тобто зараз бізнес, який ніколи не продавав в інтернеті, буде змінювати свою стратегію маркетингу.

Розуміючи цю тенденцію, Netpeak запустив акцію в підтримку офлайн-бізнесу: «Продавай онлайн, поки офлайн — офлайн». Ми розробили спеціальну стратегію просування — PPC Start, швидка та недорога пропозиція для старту в контекстній рекламі. В рамках цієї послуги ми пропонуємо спеціальні умови: за 48 годин запустити рекламу бізнесу в Google Ads та Facebook, налаштувати системи аналітики, а ціну ми зафіксуємо в національній валюті зі зниженою комісією.

Загальний висновок: чим швидше бізнес адаптується до онлайну, тим менше грошей втратить.

Про оптимізацію витрат і допомогу в боротьбі з поширенням COVID-19

Ми не звільняємо співробітників через кризу, лише в разі невиконання KPI. Проте оптимізація штату і робочих процесів нас теж торкнулася. Наприклад, довелося зупинити роботу відділу холодної лідогенерації, оскільки зараз це не актуально: співробітники пішли в оплачувану відпустку, з можливістю відновлення після стабілізації ситуації. Крім того, ми отримали значні знижки від орендодавців офісів, що допоможе нам пройти цей період легше.

На період карантину ми ввели мораторій на наступні активності:

  1. Відкриття нових вакансій. Ми продовжуємо зараз закривати вакансії, які були відкриті до введення карантину, але нові поки не відкриваємо.
  2. Закупівлю техніки і меблів. Для організації роботи вдома співробітники можуть забрати з офісу свій стілець і стіл, ноутбук, другий монітор та іншу техніку.
  3. Проведення кваліфікацій, зміни систем стимулювання. Ми не скасовуємо кар’єрні драбини, але на час карантину можливості переходу, наприклад, з джуніора на мідла (і, відповідно, зміни системи стимулювання) немає.
  4. Тімбілдинг і збори команд. До введення карантину в багатьох командах проводилися збори 360, на яких обговорювалися результати роботи за місяць і планування наступного.
  5. Відвідування зовнішніх освітніх заходів.

Наразі Netpeak є учасником Антикризового штабу боротьби с коронавірусом COVID-19 в Одеській області. За ініціативи Артема Бородатюка, засновника Netpeak Group, ми виділили 500 000 грн на придбання поки що одного апарату ШВЛ. Також ми безоплатно допомагаємо з веденням сторінок та поширенням інформації щодо збору коштів та будь-яких важливих новин.

Для своїх працівників ми придбали респіратор для багаторазового використання та організували доставку кожному додому в Одесі, Харкові, Києві.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер