18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Допомоги багато не буває. Особливо у часи, коли суспільство її потребує повсюдно і повсякчас. Якщо ви хочете допомогти зараз, під час епідемії, і прагнете робити це адресно і системно — до вашої уваги поради компанії Work.ua, що з власного досвіду сформувала правила, які полегшать шлях до корисних ініціатив на постійній основі.

Досвідом титульного спонсора конференції iForum ділиться Олександра Лєтова, HR-маркетолог Work.ua.

Як почати допомагати на прикладі закупівель для захисту медиків

  • Визначте бюджет. Спочатку ви взагалі не будете нічого знати. Що скільки коштує і що скільки має коштувати. Ви захочете купувати й одне, й інше, й це начебто потрібне, а потім зрозумієте, що з грошима треба бути обережніше і почнете економити на всьому. Тому відразу визначте грошові рамки й затвердіть їх з відділом фінансів. Попередьте бухгалтерію, що вирішили закупитися, так ви витратите менше часу на погоджувальні процеси.
  • Оберіть відповідального. Якщо у вас не величезна корпорація, в якій скоріше за все є окремий відділ з благодійності, а звичайна невелика компанія, виберіть людину, якій довіряєте та яка може самостійно приймати швидкі рішення.
  • Зрозумійте, кому будете допомагати. Якщо кажемо про захист медробітників, то визначтеся з лікарнею чи лікарнями, яким надаватимете допомогу. Це особливо важливо для невеликих бюджетів. Бо корисніше купити 100 масок одній лікарні, ніж по одній масці ста лікарням.
  • Проявляйте креативність. Ось у вас є гроші, бухгалтерія в курсі, дитяча лікарня чекає. Що далі? Що туди треба? Де це взяти? А можна просто на картку перевести?
  • Спочатку заспокойтеся. Ви вже молодці. Ви були молодцем ще перед першим пунктом. Тепер спробуйте знайти контакти когось з лікарні. Краще — когось з головних, та дізнайтеся, що саме потрібно там, куди ви хочете направити допомогу. Візьміть список.
  • Починайте шукати. Не знаєте як? Для початку, запитайте у цього головного, які контакти постачальників у нього є. Потім дізнайтеся у постачальників постачальників. Потім у них. В результаті, матимете 5-10 корисних номерів. Ось там ви все і будете шукати.
  • Не панікуйте. Окрім вміння швидко вирішувати, потрібно ще й вмикати раціо. Якщо ми говоримо саме про поточний гарячий період. Спекулянти зараз готові продати вам будь-що, питання лише за ціною. І у пік загальної паніки й щохвилинного подорожчання хочеться скуповувати все. Але так робити не треба.

ВАЖЛИВЕ: Все, що ви купуєте для лікарень, повинно мати сертифікати. Інакше можете не купувати. Якщо сумніваєтеся, чи знадобиться щось лікарні, спитайте в лікарів. Вони точно знають, що потрібно.

Як ще можна допомагати

Окрім самостійної закупівлі необхідних товарів в лікарні, компанії можуть об’єднувати свої зусилля з іншими. Наразі є багато спільнот, готових допомагати разом. Monobank збирає гроші для медиків, які захворіли коронавірусом, через ресурс helpdoctors.com.ua,  у Дніпрі є об’єднання бізнесів, що допомагають разом, компанія Інтерпайп також закликає бізнеси об’єднуватися.

Якщо вирішили допомагати, нехай вас не лякає, що це складно, або що у вас замало грошей. Адже допомагати можна не лише фінансово, у вас можуть бути інші інструменти. Наприклад, особиста сторінка чи група, канал у соціальних мережах з великою кількістю підписників, де можна поширювати корисні матеріали про механіку допомоги. Поширювати можна навіть заклики тримати дистанцію та мити руки — повторювання формує звичку.

Можливо, у вас є інші ресурси. Наприклад, компанія AELITA на час карантину віддала своє корпоративне авто у розпорядження медиків дніпровської лікарні, щоб лікарі мали можливість вчасно та без перешкод дістатися на роботу. Компанія Work.ua також вирішила передати своє корпоративне авто у тимчасове користування одній з місцевих лікарень.

І ще дещо

Інформаційний вакуум — це також ворог спокою. Тому Work.ua запустила чат підтримки для бізнесу в Telegram. Зараз в ньому 800+ підписників. Компанія запрошує туди експертів для відповідей на нагальні питання людей: що робити з командою, як налаштувати дистанційну роботу, чого чекати від кризи тощо. Одному з підписників навіть колективно вигадали рішення, як перепрофілювати бізнес, щоб не збанкрутіти.

Залишатися осторонь чи діяти — рішення кожної окремої людини, кожного бізнесу. Як і те, чи варто розказувати про свої добрі вчинки. Компанія Work.ua обирає ділитися добрими справами з іншими, сподіваючись надихати й заохочувати робити світ та Україну трохи безпечнішими.

За матеріалами Work.ua

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер