4 липня в Одесі пройшла В2В-конференція Games Gathering — визначна подія для галузі розробки ігор та створення якісного ігрового контенту. Головне досягнення організаторів та учасників, безсумнівно, у тому, що подія взагалі відбулася офлайн за нинішніх умов. Ми розпитали команду Games Gathering про те, як це — бути першопрохідцями у відновленні офлайн-заходів сезону 2020.
Нові старі подвиги організаторів
«Варто визнати — ще кілька місяців тому важко було уявити ситуацію, в якій ми б провели літню конференцію. І нам, звичайно ж, хочеться висловити особливу подяку всім тим, хто попри всі зовнішні обставини все одно прийшов, приїхав і прилетів на Games Gathering.
Рішення провести конференцію цього літа, ще й в заплановані дати, далося нам дуже непросто. Ми прекрасно розуміли, що до самої дати проведення, конференція перебуватиме під загрозою зриву, людей збереться менше, ніж планувалося, а того розмаху і куражу, до якого ми звикли, цього разу досягти буде дуже складно.
Але в момент, коли в Україні почали знімати карантинні обмеження, ми дуже часто чули запитання: «Ви ж будете проводити івент?». Звичайно, зараз проводиться багато онлайн-конференцій, але живого спілкування ніщо не замінить. Тож, ми це зробили.»
Організація
«Конференція була організована згідно з усіма санітарними нормами. Біля входу стояли рамки, які обприскували відвідувачів дезінфектором. Всі гості отримали набори масок і рукавичок. Для відвідувачів в необмеженій кількості були доступні дезінфектори. У лекційних залах дотримувалася дистанція.
Але, хоч і були певні обмеження, конференція, нам здається, пройшла дуже успішно. Цього року особливу увагу приділили інді розробникам. Для них це був унікальний шанс отримати величезну кількість уваги, а також коментарів і відгуків від учасників індустрії. Як і завжди, наше експертне журі оцінювало ігри, які брали участь в Indie Blast Awards, і переможці отримали заслужені призи від спонсорів.»
Хто наважився
«Протягом усього дня конференції спікери з провідних українських і закордонних компаній виступали з лекціями за основними напрямками гейм-індустрії: гейм-дизайн, програмування, менеджмент, арт, продакшн, бізнес, маркетинг, VR та інді. Всі спікери мають значний досвід у сфері розробки ігор і брали участь у створенні успішних проєктів у таких компаніях, як GSC Game World, EA DICE, Wargaming.net, Etermax, Framestore, Murka та інші.
Зі своїми доповідями виступили Андрій Білецький (Wargaming.net), Іван Ковальов (G30), Олег Маламуж (Аnimagrad), Фоузі Мезмар (EA DICE), Ростислав Загорнов (Framestore) і багато інших провідних діячів індустрії.
Найулюбленіша частина конференції — головна вечірка. Гості веселились на танцполі, відпочивали з друзями і колегами, курили кальяни і прекрасно проводили час після продуктивного дня.
Ми щиро віримо, що наші відвідувачі не пошкодували про сміливе рішення відвідати перший геймдев івент після початку карантину у 2020 році. І ми дуже чекаємо, що ситуація незабаром зміниться, і зимовий Games Gathering, як завжди, збере разом тисячі ігрових розробників, і вони із посмішками згадуватимуть непрості дні карантину.»
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ ПРО ІВЕНТИ НА КАРАНТИНІ: