18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Рекламній галузі точно немає коли нудьгувати на карантині. Адже бренди хочуть швидко адаптувати свої кампанії до нових соціальних настроїв, вони чекають, що креативники оперативно генеруватимуть новий контент.

Ми вирішили дізнатися, як минають тижні карантину в Fedoriv Agency, рекламному агентстві, яке заснував Андрій Федорів, спікер iForum. Чесна розповідь одного з провідних рекламних агентств України про те, як змінилися всі аспекти роботи на карантині:

Робочі процеси

Озираючись назад, зараз стає зрозуміло: процеси Fedoriv Agency майже не постраждали від того, що перейшли на віддалену роботу під час карантину. Ми й раніше часто працювали з дому. На початку 2020 року ми у CRM та ERP-системі Podio повністю перейшли на Канбан-дошку, на якій видно статус кожного проєкту у всіх співробітників. Також давно почали використовували тайм-трекер TimeCamp – кожен член команди в кінці дня відзначав, скільки часу він витратив протягом дня на свої проєкти.

Але з початком карантину деякі процеси все ж довелося перебудувати. Менеджери агенції в перший тиждень відчули, як складно управляти командами, працюючи окремо. Через це у перший тиждень карантину всередині агенції значно збільшилася кількість командних статус-мітингів. Ми відразу ж створили необхідну кількість zoom-акаунтів для команд.

Коли ви сидите поруч, всі члени команди постійно знаходяться в контексті того, що відбувається в його підрозділі, такому собі юніті. Можна дотягнутися до людини, перекинутися кількома словами та й продовжити роботу. Зараз цього контексту немає – на карантині будь-який контакт доводиться встановлювати через дзвінок. Нам ще не доводилося так багато годин проводити у відеодзвінках кожного дня.

Комунікаційна стратегія

Протягом першого тижня домашнього режиму ми переглянули бізнес- і операційну стратегію Fedoriv Agency, розуміючи, що на карантині больові точки клієнтів змінилися.

Ми у Fedoriv Agency – партнери бізнесів не тільки з реклами, а й щодо змін всередині компаній, їх продуктів і внутрішньої комунікації. Ми заглиблюємося, розбираємося з бізнес-процесами, працюємо з клієнтським досвідом, і лише тоді все це комунікуємо.

На карантині у брендів не було часу «на потім»: вони могли одночасно запускати кілька реклам, проєктів і інтеграцій. Багатьом клієнтам, як Rozetka, «Нова Пошта» та Wog, потрібна була швидка комунікація того, як вони адаптуються до нової карантинної реальності і які санітарні заходи вони застосовують.

 

Швидка адаптація рекламних кампаній, фото надане командою Fedoriv Agency

Люди

За такого темпу ми у перший тиждень карантину відчули, що перевантажені. Роботи з клієнтами стало удвічі, а іноді й утричі більше. Багатьом нашим брендам потрібні були зміни їхніх продуктів та комунікації «тут і зараз». Ми мали допомогти усім.

Ми працювали вдень і вночі, тому почали вигорати. Щоб виправити ситуацію, вирішили переформатувати відділ бек-офісу – це ті співробітники, що слідкують за комфортом в офісі. У старшої адміністраторки, двох офіс-менеджерок та баристи з цього відділу на час карантину фактично не лишилося задач, бо офіс зачинено. Тому ми за один день провели для них інструктаж із використання CRM і Канбан-дошки, де юніти передаватимуть їм завдання. Вже за тиждень дівчата з бек-офісу виручали усю компанію: проєктних менеджерів, директора з розвитку, стратегів та операційного директора. Вони розшифровували інтерв’ю, аналізували карантинні тренди рекламного ринку, тестували зручність мобільного додатку, вносили лідів до системи, створювали клієнтські презентації.

До карантину 5 наших бізнес-юнітів були чітко розділені – кожен з них вів своїх клієнтів. Та на карантині це змінилося: ми стали набагато більше взаємодіяти. Тепер співробітники часто переходять в інші юніти, якщо там терміново потрібна допомога.

Щоб підтримувати комунікацію всередині агенції, ми ввели нову традицію: раз на два тижні збираємося у Zoom усім офісом. Наливаємо вино, обговорюємо справи агенції та настрій кожного з нас.

 

Колегам потрібне і неформальне спілкування, фото надане командою Fedoriv Agency

Фінансові результати

У перші ж дні Андрій Федорів вирішив взяти на себе роль кризового менеджера і прийняття ключових рішень щодо агенції, навіть якщо вони будуть непопулярними. Зокрема, він попередив: гарантувати 100% зарплат він не може, але будемо старатися. Скільки заробимо – стільки і поділимо. Було незрозуміло, як поводитимуться клієнти, тому у нас були погані очікування.

Та врешті-решт нам пощастило – наші бренди не зупинили роботу, а вирішили використати кризу як можливість покращити свій продукт і завоювати лояльність своїх клієнтів. Робота з проєктами продовжилася з новою силою. Ми працювали на максимум, тому змогли пройти березень і квітень без звільнень чи скорочень зарплат. Ми не заробляємо так само, як до кризи, проте цієї суми достатньо, щоб продовжувати повноцінно функціонувати.

Маркетинг-директор KFC написав в Twitter до болю близьку нам фразу: «Дуже чекаю закінчення карантину, щоб трохи менше працювати». Роботи стало настільки багато, що ми працюємо до ночі. Чекаємо, щоб закінчився карантин, щоб працювати не так багато хоча б ночами.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер