18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Під час карантину ринок онлайн-освіти значно виріс, проте важливо розуміти, що онлайн-освіта — це не просто уроки по відеозв’язку. Це повноцінна екосистема, що використовує сучасні технології, щоб збільшити ефективність навчання, та підлаштовується під кожного студента. В цьому переконані в онлайн-школі англійської мови EnglishDom, яка відгукнулась на наш запит розповісти про зміни ринку в період карантину.

Про нові можливості для EdTech, розвиток яких стимулював карантин, розповідає співзасновник та CEO мовної онлайн-школи EnglishDom Максим Сундалов.

Які нові послуги запустили для клієнтів

Наразі в EnglishDom працює 100 співробітників та більш ніж 500 викладачів. Вони навчають понад 50 000 людей. Програми і додатки EnglishDom створені таким чином, щоб люди могли займатися не лише самостійно, а й у парі з викладачами через відеозв’язок та спільний цифровий підручник. Ми прагнемо не просто навчати людей, а надихати їх на навчання. І це дає чудові результати.

За період карантину активність на безкоштовних сервісах EnglishDom збільшилась удвічі. Українці прагнуть вчитися. Ми вирішили долучитися до світового тренду та відкрили безкоштовний доступ до преміум-пакету нашого застосунку для вивчення англійської лексики ED WordsЩоб отримати його, потрібно лише ввести промокод ed_free в самому застосунку Ed Words або на цій сторінці.

Кількість реєстрацій в ED Words збільшилася у 4 рази і нам навіть довелося збільшити потужності серверів, що обробляють дані, щоб зберегти стабільність його роботи. 

Стосовно нових продуктів, то ми в EnglishDom зараз активно запускаємо вебінари, онлайн-уроки та стріми. 

Як змінились інтереси аудиторії

Клієнти дійсно скучили за живим спілкуванням. І це чудово видно у статистиці наших ресурсів: 

  • кількість відвідувачів наших розмовних онлайн-клубів у березні-квітні збільшилася на 37%, порівняно до січня;
  • українці прагнуть спілкування, і навіть освітні програми обирають таким чином, щоб спілкуватися наживо з викладачами чи іншими студентами;
  • ми збільшили команду викладачів на 30%, зараз у нас працює понад 500 спеціалістів.

Разом з цим, значно зріс попит на стріми та вебінари, тому ми розширили співпрацю з блогерами, які створюють такий контент на YouTube та Instagram.

Хто вивчає англійську на карантині

Кількість клієнтів, що купують наш основний продукт, індивідуальні уроки з викладачем, збільшилася на 25-30%. Інтенсивність занять зросла на 15%. Багато з тих, хто раніше цікавився англійською та користувався нашими безкоштовними застосунками, нарешті вирішили вивчати англійську комплексно.

Проте b2b-ринок показав прямо протилежну тенденцію. У березні корпоративні клієнти призупинили своє навчання майже на 30%. І лише зараз позиції на b2b повертаються до докарантинних значень.

Статистика каже, що найактивніше вчать англійську на карантині у столиці:

Цікаво, що жінки займаються англійською вдвічі активніше за чоловіків: зараз у нас навчається 65% студенток та 35% — студентів

Що стосується сфер діяльності, то найбільше англійську вчать IT-спеціалісти:

Що змінилося в організації роботи самої школи

Якщо бути чесним, то змінилося не так багато. Перехід на віддалений формат роботи ми здійснили всього за один день. Робота з викладачами та клієнтами у нас вже давно була налагоджена онлайн, тому складностей тут не було.

Якщо говорити про співробітників, які працювали в офісі, то на сьогодні усі події й тімбілдінг повністю перенесені в онлайн. Наприклад, ми займаємося спортом онлайн, проводимо цікаві челенджі та обговорюємо різноманітні теми. Кожен спеціаліст продовжує відчувати себе частиною команди.

Ми з самого початку карантину закладали зростання продажів та збільшення ринку. Тому, довелося збільшувати штат відділу продажуДля онлайн-бізнесу карантин виявився чудовою можливістю розширити свої ринки та зміцнити свої позиції. Ми прийняли рішення працювати в цей період в нуль, але не зменшувати, а навіть збільшувати маркетингові витрати для збільшення долі на ринку.

Як зміниться галузь вивчення мов надалі

По-перше, вивчення іноземних мов поступово йде в онлайн. Якщо на початку 2020 року офлайн-школи займали до 80% усього ринку вивчення мов, то зараз статистика вже на користь онлайн-навчання. Ринок росте величезними темпами, адже карантин показав людям, що вчитися та досягати високих результатів у навчанні можна і онлайн.

Наразі існує стійка тенденція — перехід від друкованих підручників у цифрові, так званий напрям EdTech, в якому підручники поєднуються у цілу екосистему додатків

Ось приклад, як це все працює. 

Ви позначаєте незрозуміле слово, що знайшли інтернеті, воно потрапляє у ваш особистий кабінет. І тепер ви можете тренувати його вживання у програмі для вивчення слів на мобільному або розглянути на уроці з викладачем, який також має доступ до цифрового підручника. Онлайн-платформи поєднують різноманітні аудіо-, відео- та текстові матеріали. А програми автоматично налаштовуються під ваші потреби. Якщо ж ви бажаєте підвищити рівень ділової англійської, то вправи та діалоги будуть обиратися з тих тем, з якими ви можете зіткнутися у бізнесі. 

Ще одна перевага освітніх технологій – автономність. В XXI столітті ви можете займатися  будь-де і будь-коли. Вранці, ввечері, в будні чи вихідні, вдома на дивані чи в офісі після роботи. Головне, щоб людина цього хотіла.   

По-друге, попит на англійську мову у b2b поступово зростає, адже межі між національними бізнесами поступово стираються. Українські компанії активно співпрацюють з європейськими, тому ця тенденція буде тільки рости.

По-третє, зараз триває активне налагодження співпраці класичної освіти із EdTech-сервісами. Карантин показав, що дистанційна освіта дійсно можлива, тому обов’язково будуть спроби налагодити цей процес. А це значить, що онлайн-платформи можуть стати необхідним інструментом для занять навіть у школах. А використання інструментів EdTech під час звичайного навчання може навіть підвищити його ефективність. 

Якщо говорити про майбутнє EdTech-навчання взагалі, то тут однозначно буде швидке зростання ролі VR та AR пристроїв. Ринок VR та AR росте надзвичайними темпами. І як тільки VR-шоломи стануть доступнішими, це відкриє приголомшливі перспективи для навчальної сфери. Після цього навчання вже ніколи не буде таким, до якого ми звикли.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер