Олександр Колб, CEO компанії Promodo, керуватиме цього року напрямом “E-commerce”. Читайте наш матеріал про те, яким буде новий напрям і що додасть конференції.
Про що буде перший напрям E-commerce?
— Насамперед цей напрям розповідатиме про актуальні тренди розвитку E-commerce бізнесу:
- формат платформ E-commerce (маркетплейси, спеціалізовані магазини та ін.);
- логістика та напрямки розвитку;
- маркетинг, бренд, реклама та основні зміни в цих питаннях;
- клієнт з оглядом на його поведінку та основні потреби;
- розвиток нових, раніше нетрадиційних для E-commerce сегментів бізнесу (їжа, NFT та ін.)
У порівнянні з Європою та ринком США, Україна знаходиться лише на початку свого E-commerce розвитку. Частка продажів товарів та послуг в онлайні від всієї частки ритейлу становить не більше 10%, тоді як в Англії цей показник близько 30%, в Америці – до 20%. І на сцені нашого напряму ми спробуємо розібратись у причинах, які заважають і які сприяють розвитку ринку, заслухаємо ключових його гравців.
Як формуватимете програму?
— Я особисто вважаю, що E-commerce – двигун для нашого online-бізнесу, тому дуже важливо, щоб секція з ключовими гравцями була присутня на iForum, головній IT-конференції країни. Ми впродовж 17 років працювали на ринку інтернет-маркетингу і можемо запропонувати новий експертний формат напряму, в якому обговоримо з ключовими гравцями ринку найважливіші питання.
Я планую зібрати топових гравців України на одній сцені. Якщо буде така можливість, запросимо представників з Європи та США, але це насамперед залежатиме від карантинних обмежень, які будуть діяти на момент проведення конференції. Оскільки секція E-commerce триватиме лише пів дня на iForum, ми зробимо ставку на короткі доповіді та 2-3 цікаві дискусійні панелі про найгарячіші теми.
Кому обов’язково слід відвідати ваш напрям?
— Всім, кого цікавить тема розвитку електронної комерції. Мені здається, що це може бути майже кожен, хто прийде на iForum. Світ стрімко змінюється, зараз уявити собі його без інтернет-продажів вже неможливо. В онлайні ми сьогодні купуємо майже все: від блузки до авто, яке замовляємо з іншого континенту.
E-commerce – це надзвичайно цікава тема для всіх: бізнесменів, айтівців, користувачів сервісами. Тому я буду радий бачити всіх гостей заходу і роблю все, щоб на сцені з’явилися ключові гравці, чий досвід та експертиза будуть надзвичайно корисними слухачам.
Як плануєте залучати аудиторію?
— Традиційно. Перша та найбільша моя ставка на цікавість гостей та програму. Від якості контенту залежить майже все. По-друге, ми на ринку E-commerce дуже давно співпрацюємо майже з усіма топовими гравцями, тому будемо залучати свої зв’язки та контакти з нашими клієнтами, партнерами. По-третє, широко освітлювати новини та програму у соціальних мережах серед цільової аудиторії.
Ринок дуже скучив за спілкуванням та за форматом iForum, тому я певний, що це не буде великою проблемою.