18 червня 2021 Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Нам цікаво досліджувати, як місяці карантину вплинули на різні галузі бізнесу в Україні. Адже на основі цієї інформації можна будувати стратегії подальшого розвитку.

Сьогодні ми говоримо про попит на купівлю та продаж вживаних товарів з компанією ВОО!ua, учасником нашої виставки. Це маркетплейс для покупок вживаних ювелірних виробів, електроніки та різної побутової техніки. Які зміни під час карантину помітила платформа нам розповів CEO Вадим Федорчук.

Як карантин вплинув на попит і пропозицію?

У перші дні карантину ми спостерігали падіння попиту за всіма категоріями. І це, в принципі, не дивно, адже ситуація виявилася достатньо екстраординарною і людям було не до придбання товарів. Однак, згодом ситуація дещо змінилася і відбулось зростання продажів в певних групах товарів.

Як змінились інтереси і платоспроможність?

Щодо платоспроможності, то варто визнати, що люди, природно, намагаються купувати дешевші товари. Слід зазначити, що в період карантину на нашому сайті знизився середній чек.

Виросли, у першу чергу, продажі ноутбуків, планшетів. І це логічно, адже через карантин багато людей почали працювати вдома, школярі й студенти перейшли на дистанційне навчання. Відпочинок вдома теж ніхто не скасовував, тому стали більше купувати ігрових консолей та спортивних товарів.

Які нові тренди спостерігаєте?

Люди починають купувати те, що їм дійсно потрібно. Приміром, деякі підприємства та бізнеси не змогли перейти на дистанційну форму роботи, а громадський транспорт не працює. Що робити? Люди почали більше купувати велосипедів, електросамокатів, гіроскутерів. Думаю, тенденція збільшення кількості придбаних цих засобів пересування збережеться, адже люди вже переконалися, що це краще, ніж переповнена маршрутка. Хоча тут вже виникає інша проблема відсутність велодоріжок у великих містах.

Позитивом також є перехід на онлайн оплату товарів, адже це безпечна угода для клієнта, яка впливає на швидкість опрацювання замовлення.

Чи приживуться карантинні зміни?

Якщо говорити виключно про економічний аспект проблеми, то багато бізнесів, яким дозволяє їхня сфера діяльності, залишаться на дистанційному режимі роботи. Принаймні, щоб зекономити на оренді офісу.

А якщо в загальному, то за ці два місяці люди звикли ходити у масках, вітатися без рукостискання, навчилися замовляти продукти та ліки в інтернеті. Звісно, хочеться, щоб карантин повністю завершився. Але у будь-якому негативі треба шукати позитив.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Преміальний партнер
з онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логістичний партнер
Технологічний партнер
Digital-партнер
Інвестиційний партнер
Поліграфічний партнер
Водний партнер
Технічний партнер
Медичний партнер
Партнер розсилки
Cпонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер