2021 рік Київ, НСК «Олімпійський», вул. Велика Васильківська, 55

Українська компанія Atmosfera, що працює в галузі відновлюваної енергетики, була серед тих, хто відгукнувся на запит iForum поділитися досвідом роботи в карантині. Альона Гоптар, менеджер з розвитку, розповідає які особливості роботи дистриб’ютора технологій та обладнання для відновлюваної енергетики в умовах карантину.

Про перехід на карантин

Наша компанія працює понад 10 років та має штат близько 100 осіб. Організувати перехід Atmosfera на віддалену роботу змогли досить швидко та без значних змін. Ми завжди опікувались ефективністю процесів, тому все необхідне для роботи давно перенесли в хмару. Деякі співробітники і раніше практикували роботу з дому, у інших — був гнучкий графік.

Великим плюсом було те що вся комунікація, всі задачі, файли та вся необхідна інформація знаходиться в корпоративному порталі «Бітрікс24», для роботи з документами використовуємо Google Drive, для офісної телефонії також використовуємо хмарну АТС і продовжуємо приймати дзвінки та відповідати, як і раніше.

Єдиний процес, який зазнав змін — це наради, їх стало більше, значно більше. Для них опанували відеоконференції в zoom.

Офлайн продовжує працювати склад та водії, які здійснюють доставку товару до клієнта або відправлення транспортними компаніями. Ми забезпечили своїх працівників необхідними засобами захисту (масками, антисептиками) та провели інформаційну роботу про дотримання санітарно-гігієнічних норм щоб уникнути зараження.

Про попит на сонячні електростанції

На жаль, зараз попит на нашому ринку значно знизився. Деякі кінцеві покупці взяли паузу та не готові зараз встановлювати сонячні електростанції. До того ж, встановлення сонячної станції на будинок та підключення її онлайн не зробиш, а під час карантину, все-таки, є люди, які сидять вдома і намагаються уникнути зайвого контакту з іншими людьми.

Водночас, збільшується зацікавленість системами безперебійності електроспоживання та часткової або повної енергонезалежності. В такий період, коли багато людей цілими днями знаходяться вдома, в деяких населених пунктах відчуваються перепади напруги.

Нові рішення, які будуть доступні клієнтам

Готуємо акційні пропозиції, вводимо нові продукти, розробляємо більш привабливі фінансові пакети. Загалом, зусилля направлені на задоволення попиту який наразі є, готуємо рішення, які актуальні зараз.

Використовуємо цей час для вдосконалення інструментів роботи та комунікації з клієнтами, в нас є b2b-портал для наших клієнтів, як раз нагода покращити деякі функції, навчити клієнтів працювати в ньому.

Щодо нових запитів, які б надходили від клієнтів під час карантину, поки що нічого специфічного ми не спостерігаємо. Всі запити залишились без суттєвих змін.

Головні виклики підприємства на карантині

В принципі, для будь-якої компанії зараз основний виклик — це втриматись на плаву. Для компаній, що пов’язані з будівництвом складність полягає ще в тому, що не працюють державні установи, які виконують підключення та надають дозвільну документацію.

Головне сьогодні — з максимальною користю пережити цей період час, підтягнути задачі, на які не вистачало часу, вивчити щось нове, що знадобиться в роботі, можливо, переглянути бізнес-процеси, подумати про нові ринки, або продукти. Важливо підтримувати контакти з клієнтами та збирати відкладений попит, пропрацювати детально проєкти — щоб добре стартанути одразу після карантину.

Про комунікацію і бізнес-процеси

Мабуть, основне слабке місце — це комунікації з клієнтами та з колегами. Коли команда працює віддалено, збиратись та обмінюватись інформацією, планами стало критично важливим, тому ми узгодили час для коротких щоденних нарад по кожному відділу, до того, ж організували щотижневий загальний конференц-колл для всієї команди, де ми можемо поділитись з усіма своїми успіхами, пожалітись на те, що домашня атмосфера відволікає, та підтримати всіх. Це допомагає колективу почувати себе однією командою.

До речі, ми провели опитування, взявши за основу розсилку від iForum, і запитали колег, як їм працювати вдома. Як виявилось, 79% все-таки вдається працювати вдома, і лише 21% з нетерпінням чекають повернення в офіс. Серед причин, що ускладнюють роботу вдома, 36% назвали домашнє оточення, 40% — нічого не заважає, а 31% сумує за колегами. Співробітники оцінили, що компанія гарно організувала перехід на віддалений режим роботи (80% на 5, 20% на 4). Опитування було анонімним, проте, хто хотів, міг представитись.

Віртуальне кафе для співробітників Atmosfera

Прогноз: як зміниться український ринок ВДЕ

В принципі, ми налаштовані позитивно. Звичайно, спочатку буде важко, але згодом все налагодиться. Криза є і не всі компанії її зможуть подолати, але є також бачення, що ринок має вирости, адже в умовах самоізоляції зросла цінність комфорту та безперебійного енергопостачання.

Організовано зусиллями волонтерів компаній

Спонсори та партнери 2021

Титульний спонсор
Генеральний спонсор
Спонсор залу Main Stage
Спонсор залу «Інтернет-технології»
Спонсор залу «Майбутнє»
Спонсор залу «Реклама і просування»
Спонсор Міста Майбутнього
Книжковий партнер
Інноваційний партнер
Будівельний партнер
Relax-партнер
Автомобільний партнер
Автомобільний партнер
Спонсор
Спонсор
Автомобільний партнер
Спонсор

Інфопартнери 2021

Генеральний інформаційний партнер