June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Те, що карантин кардинально змінить роботу більшості українських брендів та компаній, було зрозуміло з першого ж його дня. Але ніхто не міг сказати, як саме. Зараз вже можна аналізувати ситуацію та навіть робити висновки: хтось повністю припинив діяльність, хтось поставив бізнес на «холд», а хтось швидко зорієнтувався та продовжує працювати.

Сьогодні наша розповідь про те, як адаптувалася до нових умов найбільша платформа українських брендів — «Всі. Свої».

Що змінилось під час карантину

Особливість проєкту «Всі. Свої» у тому, що основну свою місію — об’єднати українські бренди навколо однієї платформи — він виконує, поєднуючи кілька різних видів діяльності. Це і маркети, і мережа магазинів на Хрещатику й у ТРЦ Lavina Mall, і онлайн-магазин vsisvoi.ua, а також вечірки та івент-простір на вул. Десятинній. Після впровадження карантину робота офлайну тимчасово зупинилась (а це переважна частина бізнесу), доходи впали. Потрібно було швидко реагувати на виклик, тож у проєкті запровадили зміни:

  • магазини зачинились, їх персонал пішов у відпустку без збереження заробітної плати;
  • вечірки, івенти на Десятинній та маркети теж були скасовані;
  • основана команда була збережена, переведена на віддалену роботу;
  • після розв’язання оперативних питань почали штормити ідеї, як підлаштуватися під нові реалії та продовжити популяризувати українське навіть у такі складні часи.

Як Всі. Свої адаптувалися до нових умов

Карантин команда сприйняла як професійний виклик і почала працювати ще більше. Мабуть, завдяки цьому проєкт досить швидко адаптувався та почав генерувати абсолютно нові формати, такі як онлайн-маркети. Атмосферний івент, котрий відвідувачі цінували не тільки за шопінг, а й за можливість поспілкуватися із брендами, ми змогли перенести у діджитал. Замість гастрономічного маркету сформували великодні кошики з крафтовими продуктами від резидентів проєкту, які можна було купити через сайт — за кілька днів зібрали набагато більше замовлень, ніж могли прогнозувати.

Другий успішний приклад такої моделі — «Маркет суконь онлайн». Команда провела на Десятинній справжній маркет з двома сотнями суконь від 30 українських брендів: без відвідувачів, але з трансляціями у соцмережах.

Фото надані командою проєкту

Онлайн став стратегічно важливим напрямком, тому ми сфокусувалися на інтернет-магазині, у якому вже представлено понад двісті локальних брендів. Наші резиденти ще встигли поставити нові колекції: замовлення щодня розлітаються по всій Україні.

Разом із пом’якшенням карантину ми відкрили перший поверх магазину на Хрещатику, 27. 300 м² вмістили топові позиції, але не дозволили продемонструвати повний асортимент. Тому ми поєднали онлайн- та офлайн-формати: людина може зайти на сайт наш сайт, обрати річ, а консультант її винесе у зал. Також можна оформити замовлення через сайт, а приміряти та купити в магазині. Аби зменшити контакти, пропонуємо почекати на вулиці — там також запрацювали наші точки зі смачною кавою та натуральним морозивом.

Як змінилась робота з резидентами?

Під час карантину ми продовжуємо популяризувати локальних виробників та підтримувати бренди:

  • Комунікації та PR. Ми розповідаємо про українські бізнеси на конференціях та семінарах, у коментарях для ТБ чи журналів, через інфлюенс-маркетинг. Щотижня створюємо нові спецпроєкти для медіа — готуємо контентні матеріали за участі брендів. Із введенням карантину почали розповідати, як виробники адаптувалися в нових умовах, як і де вони тепер продаються.
  • Контент. Ми продовжуємо генерувати якісний контент для своїх сторінок у соцмережах (знову ж таки, за участю товарів від українських брендів). Продакшн Всі. Свої провів серію зйомок вдома за допомогою Face Time і продовжує працювати над покращенням рівня візуальної естетики локальних виробників.

Про соціальні та благодійні проєкти Всі. Свої

Разом з тим, не можемо зосереджуватися лише на бізнесі: Всі. Свої не стоять осторонь та намагаються робити свій внесок у спільну справу боротьби з пандемією — за час карантину ми ініціювали кілька благодійних проєктів. Разом з компанією Visa ми склали 370 великодніх кошиків на святковий стіл для лікарів, фельдшерів, водіїв бригад ЕМД міста Києва.

Фото надані командою проєкту

Окрім того, за фінансової підтримки Visa разом з українським виробником LKostume ми запустили пошив захисних костюмів для медиків: першу партію (1 500 комбінезонів із нетканого поліпропиленового волокна) уже відправили до медичних закладів у Києві, Миколаєві (та області), Смілі, Борисполі. Друга партія із 1 200 костюмів зараз виготовляється.

Фото надані командою проєкту

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner