June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

На онлайн-сторінках нашого Медіацентру ми розповідаємо про те, як вже переналаштували роботу окремі компанії та як їхні нові продукти задають тренди всьому бізнес-напрямку. Компанія Spark Systems, один з партнерів iForum, що розробила чат-бота для нашої конференції, розповідає про нові реалії та нові продукти цієї галузі онлайн-бізнесу:

Коли івенти закінчились

Ще два місяці тому, на початку березня, ми повним ходом готували десятки чат-ботів для супроводження цілої низки івентів, що планувалися на весну-літо. Напруження з’являлося поступово, всі до останнього не могли повірити, що такі масштабні події бізнес-життя, як от iForum, можуть бути перенесені. Тоді ми ще не усвідомлювали масштаби майбутніх процесів.

40% наших клієнтів були організатори івентів, 30% — HR департаменти, ще 30% — різні інші напрямки. Кожен день ми отримували повідомлення від клієнтів про перенесення заходів та заморозку проєктів. Більше ніж 80% всіх наших проєктів зупинилося.

Як чат-боти поступово змінювали профіль

Проте, затишшя тривало недовго. Десь за тиждень, коли всі перейшли на віддалений формат роботи, у HR-ів з’явилася потреба регулярно проводити Health check працівників, здійснювати регулярні інформування про важливі події та новини.

В еру месенджерів email не завжди є оперативним каналом комунікації, і тут чат-боти отримали новий профіль — Health-bot. Він володіє інформацією про те, як не захворіти, надає корисні поради, проводить опитування про стан здоров’я й не тільки, тобто, піклується про співробітників компаній.

Але найбільшу користь в цей час чат-боти принесли для малих і середніх магазинів та ресторанів. Малому бізнесу потрібно було терміново організувати новий канал дистанційної комунікації зі своїми відвідувачами, швидко запустити інструмент для зручного прийому та обробки замовлень.

Що таке Shop-bot і як він працює

З початку року ми в Spark Systems поступово розвивали напрям Shop-bot, проте з початком карантину суттєво пришвидшили розробку своєї платформи саме в напрямку магазинів у чат-боті. Перших помічників в месенджерах ми запускали самостійно для інтернет-магазину Nizkocen та мережі ресторанів японської кухні «Жовте море».

Чат-боти показали свою ефективність:

  • «Жовте море» вже за перший місяць зібрало понад 500 відвідувачів в месенджері та отримало більш як 40 замовлень;
  • ми інтегрували чат-бота магазину Nizkocen з платформою Prom.ua, що дало змогу автоматично оновлювати інформацію про майже 40 000 товарів;
  • зараз на Spark Systems ми створили повноцінне Saas-рішення, щоб будь-який власник магазину, кафе або ресторану, міг самостійно створити Shop-bot у Viber, Telegram або Facebook Messenger, міг швидко запустити канал продажів в месенджері та продовжити роботу з клієнтами дистанційно.

Чому чат-бот вартий уваги підприємця

Переваги такого рішення очевидні: підприємцям не потрібно витрачати багато часу та великі бюджети на створення повноцінних масштабних сайтів, SEO, шукати сервіси для приймання замовлень онлайн.

Для тих, хто вже вирішив створити свого чат-бота не потрібно шукати розробників. Адже перейти в онлайн та відкрити свій чатбот-магазин або чатбот-ресторан можна без навичок програмування, та й створити чат-бота можна абсолютно самостійно.

До того ж, ми прийняли рішення, що до кінця карантину надаємо можливість власникам магазинів та ресторанів створювати та обслуговувати своїх чат-ботів на Spark Systems безкоштовно.

Що ми вже зробили:

  • створили Saas-платформу для швидкого запуску Shop-bot;
  • розробили інтеграцію з Prom.ua.

В наших найближчих планах:

  • завершити інтеграцію з 1С;
  • надати можливість власникам магазинів на Rozetka завантажувати стандартні XML з товарами;
  • покращувати функціонал платформи та додавати нові функції, запити на які отримуємо від наших користувачів щоденно.
Приклад роботи нового продукту

Хто вже спробував таку можливість, оцінили її ефективність. Чат-боти на часі, незалежно від карантину. Це реально працює — доведено на практиці.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner