June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

«Світ вже не буде таким, як раніше», «Криза – це час можливостей»… Скільки ще гучних кліше з’явилося за час карантину? Ми можемо довго заспокоювати себе подібними словами, але насправді івент-індустрія летить у прірву. Водночас, команди агенцій, що так довго і старанно вибудовували власний бізнес, не готові здаватися і тому шукають альтернативні формати заходів. Включно з онлайном.

Отже, які заходи роблять агенції під час карантину? Своїми думками з нами поділилася Наталія Чижова, co-owner агенції Plombir Event.

Два шляхи для організаторів заходів

— Ми намагаємося використовувати найцінніше, що маємо – це досвід і креатив, щоб знаходити шляхи, як все ж таки продовжувати діяльність івент-агенції під час карантинних обмежень.

Перший шлях. Він стосується звичайного офлайн-формату, але з дотриманням наявних норм та запроваджених обмежень.
Ще на початку травня ми реалізували кінопоказ на балконі «Залишайся на Домашньому». Це була колаборація двох потужних брендів – «Київстар» та «Планети Кіно», від імені яких ми влаштували справжній пересувний кінотеатр для мешканців одного з ЖК у м.Бориспіль. Фішка в тому, що люди були глядачами прямо зі своїх квартир, а точніше – балконів.

Приблизно через місяць у Києві відбувся перший вертикальний концерт за таким же принципом. Це був виступ Green Grey, глядачі якого розташувалися на балконах готелю Братислава.

Тобто, організатори шукають можливості, як зберегти офлайн і підлаштувати його під карантин.

Других шлях. Це безліч онлайн-форматів, якими зараз займаються усі – від івент-агенцій і спеціалізованих live-stream компаній, до ведучих і відеопродакшенів.

Онлайн-кейси компанії Plombir

На початку карантину ми запустили комплексний продукт – VR-event. Гості такого заходу знаходяться кожен у себе вдома, в різних містах і навіть країнах. У єдиний віртуальний простір вони потрапляють завдяки VR-окулярам. Технологічно наш продукт базується на софті від компанії Microsoft, оскільки він добре пристосований для різних типів заходів.

Наприклад, у травні ми робили 3-денний Women Biz Camp, на якому виступали близько 10 спікерів. Окрім лекцій та інтерактивів ми ділили учасників на групи і вони працювали над кейсами у різних залах.

Звісно, на ринку є багато програм, що дозволяють робити подібні заходи з ігровими аватарами навіть без VR-окулярів. Але основна перевага VR-івенту саме у 100% зануренні та концентрації уваги. Коли ви в окулярах, то вас не відволікає зовнішній світ, месенджери, члени родини тощо.

Скріншоти з VR-івенту надані компанією Plombir

Окрім VR, ми також зробили серію онлайн-трансляцій з полів по всій Україні. Замовник – це аграрна компанія, яка таким чином замінила традиційний офлайн День поля на онлайн-включення і відеодемонстрацію своїх продуктів.
Здається, нічого нового, звичайний онлайн-стрім. Але робити його з комфортної студії – одна історія. А з поля – зовсім інша.

Наприклад, довжина поля, вздовж якого один за одним ідуть спікери і розповідають про культури та продукти, може досягати 1 км. Люди з технічним досвідом зрозуміють, що передача радіосигналу на такій відстані має свої особливості та ризики. Окрім того, нам потрібно було забезпечити стійке інтернет-підключення у чистому полі, віддаленому від населених пунктів. А «на десерт» – під час репетицій і трансляції нас очікували грози.

Прогноз для заходів у посткарантинну еру

— Підсумовуючи, я хочу сказати, що онлайни бувають різними. І навіть зараз на ринку івент-індустрії дуже чітко видно, що кожна агенція застосовує свою трансформовану офлайн-експертизу у нових онлайн-форматах.

Ми, наприклад, завжди були компанією, що застосовує технології у багатьох своїх заходах. Минулого року у нас вже було багато VR, інтегрованого в офлайн-заходи. І я говорю не про звичайний симулятор для розваги. Ми навіть рекорд України здобули за найбільшу аудиторії VR у форматі open air (в нас в полі було понад 100 глядачів одночасно). Тому, напевно, ми й вийшли першими з продуктом VR-event, використовуючи наявний досвід.

Зазвичай в інтерв’ю мене питають, яким я бачу майбутнє івентів – чи повернемося ми в офлайн? Мені здається, що світ не поділяється на чорне і біле. Тому наше майбутнє – це мікс. Карантин показав, що є формати, які можуть бути ефективними в онлайні. Але є безліч заходів, які неможливі без face-to-face та живого спілкування. Тому деякі бренди будуть інтегрувати онлайн в офлайн, значно розширюючи свою аудиторію. А інші просто розподілять свої заходи на обидва формати, відштовхуючись від кінцевої мети.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner