June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Українські компанії поволі адаптуються до нових умов роботи, а ми продовжуємо досліджувати бізнес-галузі на карантині, проводимо опитування серед наших підписників, партнерів і спонсорів про те, як змінюється попит на товари і послуги. Сьогодні говоримо про зміни в інтернет-маркетингу з введенням карантину.

Досвідом ділиться Дмитро Піскарьов, CEO агентства інтернет-маркетингу Netpeak, інформаційного партнера конференції iForum. Netpeak має представництва в 4-х країнах та офіси у 6 містах. Як організувати ефективну роботу з дому, коли у тебе в компанії понад 250 працівників в різних країнах?

Про перехід на роботу вдома

Для безпеки своїх працівників Netpeak з 16 березня перевела свої офіси на роботу з дому. Для багатьох підприємців це новий досвід, адже одночасно 100% команди не працювали з дому. У нас з 23 грудня 2019 по 20 січня 2020 року вийшла така собі репетиція віддаленої роботи: одеська команда переїжджала у нове приміщення, дедлайни ремонту посунулися, а строк оренди попереднього офісу закінчився. Тоді майже 120 людей одеської команди працювали віддалено. За цей час ми стали розумніше та змогли оперативно внести зміни в усі робочі процеси зараз.

Як і раніше, вся комунікація по задачах в нас налаштована через:

  • CRM/ERP;
  • менеджер задач «Планфикс»;
  • відеодзвінки через Google Hangouts, Skype, Zoom;
  • робочі чати в Telegram;
  • дзвінки клієнтам через SIP-телефонію;
  • Google Документи, Таблиці, Календар;
  • урахування онлайн-активності співробітників через трекер робочого часу Yaware.

У нас є власна ERP-система з автоматичними функціями контролю: початок і кінець робочого дня, паузи протягом робочого дня. Також, більшість команд використовують деякі елементи методології SCRUM: спринти; щоденні 15-хвилинні зустрічі з описом виконаних задач чи проблемних моментів; підсумкові зустрічі з плануванням наступних спринтів.

Такий процес роботи дозволяє швидко виявляти непродуктивність процесів, що в умовах роботи з дому стає ще більш необхідним.

 

Дмитро Піскарьов, СEO агентства Netpeak в Україні

Про зміну попиту на послуги інтернет-маркетингу

Введений в Україні карантин перші дні був шоком для всіх, але наступні сигнали показали, що люди починають адаптуватися, йдучи в онлайн. Очевидно, що це переміщення поки не таке сильне і збільшення онлайн-активності не перекриває мінус в готівці, який виник в офлайні. Проте, у нас є клієнти в певних нішах, які стали заробляти набагато більше. Наприклад, показник транзакцій значно виріс в таких напрямках:

  • їжа та напої: + 46,9%,
  • будівництво і ремонт: + 111,5%,
  • дитячі товари: + 65,3%,
  • електроніка: + 73,2%,
  • побутова техніка: + 62,1%. З усіма результатами нашої статистики можна ознайомитись тут.
Ми розробили таблицю за типами бізнесу, в якому змінюється активність продажів з введенням карантину. Це дозволяє прогнозувати та змінювати стратегію розвитку Netpeak

Про зміну позиціювання Netpeak в період кризи

В період невизначеної ситуації офлайн-бізнес зазнає великих збитків й один з варіантів покращення свого становища — вийти в онлайн. Тобто зараз бізнес, який ніколи не продавав в інтернеті, буде змінювати свою стратегію маркетингу.

Розуміючи цю тенденцію, Netpeak запустив акцію в підтримку офлайн-бізнесу: «Продавай онлайн, поки офлайн — офлайн». Ми розробили спеціальну стратегію просування — PPC Start, швидка та недорога пропозиція для старту в контекстній рекламі. В рамках цієї послуги ми пропонуємо спеціальні умови: за 48 годин запустити рекламу бізнесу в Google Ads та Facebook, налаштувати системи аналітики, а ціну ми зафіксуємо в національній валюті зі зниженою комісією.

Загальний висновок: чим швидше бізнес адаптується до онлайну, тим менше грошей втратить.

Про оптимізацію витрат і допомогу в боротьбі з поширенням COVID-19

Ми не звільняємо співробітників через кризу, лише в разі невиконання KPI. Проте оптимізація штату і робочих процесів нас теж торкнулася. Наприклад, довелося зупинити роботу відділу холодної лідогенерації, оскільки зараз це не актуально: співробітники пішли в оплачувану відпустку, з можливістю відновлення після стабілізації ситуації. Крім того, ми отримали значні знижки від орендодавців офісів, що допоможе нам пройти цей період легше.

На період карантину ми ввели мораторій на наступні активності:

  1. Відкриття нових вакансій. Ми продовжуємо зараз закривати вакансії, які були відкриті до введення карантину, але нові поки не відкриваємо.
  2. Закупівлю техніки і меблів. Для організації роботи вдома співробітники можуть забрати з офісу свій стілець і стіл, ноутбук, другий монітор та іншу техніку.
  3. Проведення кваліфікацій, зміни систем стимулювання. Ми не скасовуємо кар’єрні драбини, але на час карантину можливості переходу, наприклад, з джуніора на мідла (і, відповідно, зміни системи стимулювання) немає.
  4. Тімбілдинг і збори команд. До введення карантину в багатьох командах проводилися збори 360, на яких обговорювалися результати роботи за місяць і планування наступного.
  5. Відвідування зовнішніх освітніх заходів.

Наразі Netpeak є учасником Антикризового штабу боротьби с коронавірусом COVID-19 в Одеській області. За ініціативи Артема Бородатюка, засновника Netpeak Group, ми виділили 500 000 грн на придбання поки що одного апарату ШВЛ. Також ми безоплатно допомагаємо з веденням сторінок та поширенням інформації щодо збору коштів та будь-яких важливих новин.

Для своїх працівників ми придбали респіратор для багаторазового використання та організували доставку кожному додому в Одесі, Харкові, Києві.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner