June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Ми вже розповідали, як українські компанії організовують офіс вдома, писали про роботу тих, хто доставляє додому готову їжу, але є ще одна галузь, робота якої є критично важливою сьогодні — онлайн-банкінг.

Monobank, перший в Україні банк без відділень, спеціалізується на онлайн-послугах і слідкує за новими трендами в поведінці користувачів. На наші запитання про інтереси клієнтів у період карантину відповів Олег Гороховський, співзасновник Monobank та спікер конференції iForum.

Як змінилась організація роботи?

В цілому, робота точок видачі змінилась не сильно, окрім профілактичних заходів. Тепер всі точки видачі обладнані засобами захисту та дезінфекції. Доставку карт ми перевели в безконтактний формат.

Щоправда, поки призупинені точки видачі в деяких торговельних центрах, оскільки більшість з них зачинена. Працівники, які тимчасово не працюють на цих точках, залучені в інших процесах — в основному, займаються перевіркою документів під час реєстрації користувачів.

Які банківські послуги найбільш затребувані?

У нас суттєво збільшилась кількість платежів, здійснених в інтернеті: звичайні покупки, підписки, послуги доставки.

Дається взнаки карантин, а також те, що в нашому популярному серед клієнтів розділі «Нагороди» з’явилась нагорода за те, що клієнти регулярно користуються послугами служб доставки.

Що нового впроваджуєте на період карантину?

Ми багато інвестуємо в те, щоб наші клієнти залишалися вдома і не нудьгували:

  • запустили в нашому додатку гру Space Invader (в неї вже зіграло понад 200 000 користувачів);
  • зробили спеціальну категорію кешбеку «Карантин», в неї входили Xbox game store, PS store, Netflix, Megogo, Glovo та Pornhub 🙂
  • даємо спеціальну нагороду «Домосід»: щоб її отримати, потрібно 7 днів поспіль користуватися послугами доставки (їжа, кур’єрські послуги та інше);
  • після кожної операції оплати в фізичному офлайн магазині, клієнт отримує повідомлення від нас: «Повернетеся додому — помийте лапки».

Також, у форматі волонтерського проєкту ми створили сайт helpdoctors.com.ua, на якому збираємо гроші для допомоги медикам, що захворіли на коронавірус covid-19. Зібрали вже понад 6,2 млн грн.

Які онлайн-послуги розвиваєте зараз?

Розробляємо сервіс накопичення «Банка» і рахунки для підприємців. Їхній запуск заплановано в найближчих версіях оновлення додатку.

Також, на стадії розробки у нас зараз перебуває одразу кілька великих проєктів, про які я поки що не буду говорити. Буде сюрприз 😉

Чи є зміни у кількості онлайн-платежів?

Так, порівнюючи з лютим, коли ще не було карантину, середня за день кількість інтернет-платежів виросла майже в 2 рази.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner