June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Ми починаємо серію матеріалів про те, як бізнеси в Україні адаптуються до нових умов роботи. Сподіваємося, що досвід компаній, які ефективно працюють в умовах карантину, допоможе іншим підприємцям зорієнтуватися в непростий час. А користувачі переконаються у тому, що компанії продовжують стабільно надавати послуги, якими можна безпечно користуватися.

Сьогодні про перехід на роботу віддалено розповідає Тетяна Конащук-Приходько, керівник відділу сервісної служби компанії Imena/MiroHost, співорганізатора конференції iForum:

«Іноді тримати дистанцію — це наблизитись до клієнта»

— Ми перевели роботу служби підтримки клієнтів у дистанційний режим, продублювали основні функції підрозділів Imena \ MiroHost у віддаленому форматі. Підтримка клієнтів здійснюється, як і раніше, цілодобово, а наш call-центр оперативно відповідає на дзвінки та листи електронною поштою.

Як працюють спеціалісти?

— Ми працюємо дистанційно, отримуємо доступ до внутрішньої мережі через VPN. Використовуємо корпоративні засоби комунікації, а внутрішні відеочати та конференції робимо на платформі Zoom.

Офіс відділу сервісної підтримки клієнтів Imena/MiroHost на період карантину виглядає так

Чи всі процеси переведені в онлайн?

— Ні. Це пов’язано з деякими клієнтами, що прагнуть, як і раніше, відправляти документи у паперовому вигляді. З точки зору безпеки під час карантину такий варіант неоптимальний. Перехід на повний електронний документообіг убезпечив би сервіс внаслідок виключення будь-яких фізичних контактів. Крім того, це швидко, зручно та екологічно.

Окрім тих, хто працює з документами, є частина технічних спеціалістів, які фізично забезпечують штатну роботу нашого Дата-центру, почергово.

Що змінилося для користувачів наших сервісів?

— Всі наші внутрішні зміни для користувачів означають лише одне: ми завжди на зв’язку. Навіть під час масштабного переформатування роботи call-центру і переходу на дистанційку, усі запити оброблялися у штатному режимі.

Наші клієнти не помітили «переселення» сервісу підтримки у віддалені офіси. Ми розв’язуємо проблеми наших клієнтів, як і раніше, оперативно, доступно та професійно.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner