June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

2020 рік видався складним та непередбачуваним для всіх, як підприємств, так і окремих громадян всюдисвітно. Довелося вчитися залишатися вдома і залишатися на зв’язку, а для цього потрібні надійні технології й стабільно працюючі сервіси. Ми розпитали мобільного оператора lifecell, спонсора напряму «Реклама і просування» конференції iForum, про те, яким був цей рік для компанії та її абонентів.

2020-й для lifecell

Завдяки ефективній операційній діяльності компанії, lifecell вдалося вийти на чистий прибуток за підсумками третього кварталу. Зростання доходу цього року зумовлене підвищенням споживання мобільного Інтернету та голосових послуг попри зниження доходів від роумінгу через обмеження закордонних подорожей під час пандемії.

Протягом 2020 року активна 3-місячна абонентська база оператора продовжувала зростати. Якщо в першому кварталі в мережі lifecell було 7,5 млн користувачів, то в другому нараховувалось вже 7,6 млн, а в третьому — 7,8 млн абонентів. До того ж, активна 3-місячна база користувачів швидкісного Інтернету на базі 4G на кінець третього кварталу 2020 року зросла на 51% на річній основі і становила 60% від усіх користувачів дата-послуг.

Карантинний попит на послуги

З весни, коли по всій території України було введено жорсткий карантин, зросло і навантаження на мобільні мережі операторів та інтернет-провайдерів. Але в lifecell були готові до таких навантажень і мережа працювала без перебоїв.

Як змінився попит на послуги мобільних операторів з початком карантину? В першу чергу, зросла кількість мобільного трафіку на одного користувача. Під час весняного локдауну багато людей переїжджали на дачі, в села. Під час карантину, коли українці залишаються вдома, мешканці невеликих населених пунктів користуються мобільним інтернетом значно більше, ніж жителі міст-мільйонників. Наприклад, у с. Шандрівка Дніпропетровської області з населенням 687 осіб один дата-користувач у квітні в середньому споживав 44 ГБ. Такі обсяги споживання мобільного інтернету пов’язані з тим, що нерідко у віддалених селах та містечках мобільний інтернет є повноцінною заміною домашньому фіксованому інтернету.

І в цілому, з розгортанням мережі 4G українці споживають усе більше дата-трафіку:

У квітні 2018 року користувач мобільного інтернету lifecell в середньому споживав 3,6 ГБ трафіку. В аналогічний період 2019 року цей показник становив 6,5 ГБ. А у 2020 році на одного дата-користувача в мережі lifecell припадає вже 10,4 ГБ

До того ж, під час карантину люди стали менше зустрічатися з родичами та знайомими, рідше їздити в офіси та за можливості залишаються працювати вдома. Саме тому й продовжується тенденція зростання кількості хвилин голосового спілкування. Кожного кварталу 2020 року показник кількості голосових хвилин на одного абонента (Minutes of Use або MoU) зростав в середньому на 15-20%.

Починаючи з першого кварталу 2020 року показник 12-місячного активного MoU підвищився на 15,1% — до 162,8 хвилини (порівняно з показником у 141,4 хвилини у першому кварталі 2019 року). В другому кварталі цей показник виріс на 19,3% на річній основі — 175,8 хвилин (147,4 хвилин у другому кварталі 2019 року). Та в третьому кварталі цього року MoU виріс на 20,5% на річній основі — 180,8 хвилин (у третьому кварталі 2019 року цей показник складав 150,1 хвилин). Це обумовлено тим, що люди намагались уникати особистих контактів і вирішували багато особистих та робочих питань за допомогою спілкування телефоном.

Нові можливості від lifecell, які були запущені під час карантину

Серед діджитал-портфоліо послуг від lifecell є дуже багато рішень, що дозволяють без проблем користуватися мобільними сервісами, не виходячи з дому. Наприклад, за допомогою додатка My lifecell абонент може поповнювати рахунок, керувати підключеними послугами та сервісами як свого, так і інших рахунків сім’ї.

Під час карантину lifecell запустив послугу «Мобільна турбота», що дозволяє абонентам оператора сплачувати за пакети послуг своїх рідних і близьких. «Мобільна турбота» відрізняється від послуги поповнення рахунку іншому абонентові. Після здійснення поповнення рахунку насамперед списується оплата підключених послуг чи заборгованості. Суми, переказаної на мобільний рахунок іншого абонента, може не вистачити на оплату його пакету послуг. «Мобільна турбота» дозволяє одразу активувати пакет послуг іншого користувача lifecell, сплативши його повну вартість. Тож скориставшись даним сервісом, абонент може бути впевнений, що людина, про яку він піклується, точно матиме змогу дзвонити та користуватися інтернетом.

Якщо у абонента немає можливості поповнити рахунок, то lifecell пропонує замовити «BiP SOS-пакет». За допомогою цієї послуги абонент отримує 100 хвилин для дзвінків на будь-які українські номери через месенджер BiP, навіть якщо на його рахунку немає грошей.

Якщо абоненту потрібен новий номер (SIM-картка), lifecell пропонує скористатися послугою віддаленої покупки віртуальної SIM-картки — eSIM. Після оплати послуги QR-код для встановлення номеру надійде на електронну пошту протягом 1-3 днів. Якщо ваш смартфон не підтримує налаштування eSIM, ви можете придбати «Віртуальний номер BiP». Ця послуга дозволяє отримати номер lifecell для користування месенджером BiP, навіть якщо абонент перебуває за кордоном.

Для дистанційної роботи та проведення зустрічей, конференц-колів і переговорів lifecell пропонує також скористатися можливостями месенджера BiP, адже він дозволяє здійснювати відеодзвінки 10 людям одночасно.

Для оптимізації витрат на голосовий зв’язок lifecell пропонує українцям, що знаходяться за кордоном, послугу «Екстрений віртуальний номер BiP». Цей функціонал месенджеру ВіР дозволяє абонентами, які наразі можуть знаходитись за межами країни, приймати та здійснювати дзвінки саме з українським номером, але без наявності фізичної SIM-картки. Для цього їм потрібні наявний інтернет (мобільний чи Wi-Fi), встановлений месенджер BiP та активований український віртуальний номер.

В умовах карантину в компаній зросла необхідність налагодити ефективну роботу віддаленого офісу та забезпечити всі умови для дистанційної роботи співробітників. lifecell на період карантину запровадив низку пільгових умов на користування своїми сервісами, які дозволяють бізнесам максимально комфортно перейти в онлайн-режим.

Актуальними для бізнес-клієнтів стали такі продукти компанії:

  • Віртуальна АТС — забезпечує керування вхідними дзвінками, дозволяє розподіляти навантаження на співробітників та підвищити якість обробки звернень клієнтів.
  • Backup as a Service — універсальна платформа для резервного копіювання даних у хмарне сховище та їх відновлення.
  • G Suite — набір хмарних сервісів для продуктивної роботи бізнесу.
  • Omnicell — омніканальна маркетингова платформа, забезпечує інформування клієнтів про акції і доставки, зокрема при переході з офлайн в онлайн-режим, а також підтримку продажів. Платформа дозволяє швидко і зручно розсилати велику кількість текстових повідомлень на мережі всіх мобільних операторів України, надає доступ до детальної статистики та аналітики. Включає в себе можливість SMS, Viber, Telegram, BiP розсилок. Можлива інтеграція з CRM та CMS-системами, доступне використання з будь-якого пристрою з підтримкою web-інтерфейсу та доступом до мережі інтернет.

Напрям телемедицини стрімко розвивається у всьому світі, бо дедалі частіше люди прагнуть отримувати медичні послуги у кваліфікованих фахівців швидко, безпечно та за помірними цінами. Тому lifecell в період карантину запустив послугу онлайн-консультацій лікарів у застосунку «Likar Оnline». За допомогою цієї послуги абоненти з будь-якого регіону України можуть отримувати онлайн консультації київських лікарів-практиків різних напрямів. Застосунок доступний для Android та iOS. За допомогою сервісу можна отримати консультацію:

  • цілодобово: сімейного лікаря, терапевта чи педіатра;
  • за попереднім записом: отоларинголога, кардіолога, невролога, алерголога, гастроентеролога, дерматовенеролога, травматолога, гінеколога, уролога, ендокринолога, психолога.

lifecell разом із страховою компанією UNIVERSALNA в серпні 2020 року запустив послугу туристичного страхування. Вона дозволяє подорожувальникам за кордон швидко та зручно замовляти і оплачувати страховий поліс зі свого мобільного рахунку за допомогою смартфона. Головна перевага цього страхування в тому, що у разі виявлення COVID-19, страховий поліс покриватиме витрати на діагностику, лікування, репатріацію, медичну евакуацію тощо на суму 5 000 євро. Загальна страхова сума становитиме 30 000 євро.

Соціальна відповідальність lifecell під час карантину

20 березня lifecell анонсував ініціативу з підтримки медиків України та почав безкоштовно надавати 20 ГБ Інтернету та 1500 хвилин для дзвінків на міські та мобільні номери по Україні. Хвилини та гігабайти було нараховано понад 13 000 медпрацівників (лікарі та медперсонал), зареєстрованих у медичних інформаційних системах. Оператор також скасував плату за дзвінки і трафік на вебресурсах МОЗ і МЗС України.

Загалом, під час пандемії коронавірусу діджитал-оператор lifecell надав безкоштовні послуги для абонентів і лікарів на більш ніж 12 млн грн.

До того ж, компанія lifecell придбала два апарати штучної вентиляції легенів (ШВЛ) для українських центрів боротьби з COVID-19 на суму 1 млн 50 тис. грн. Один із них було передано до опорної лікарні Київщини ― Білоцерківської міської лікарні №3. Другий на початку травня був наданий Уманській міській лікарні. До проєкту закупівлі медичного обладнання долучився весь колектив lifecell. Співробітники пожертвували близько 440 тис. грн власних коштів у рамках ініціативи «BIG HEARTED COMPANY».

Розширення покриття

З моменту запуску 4G у діапазоні 1800 МГц мобільний оператор lifecell надав доступ до швидкісного зв’язку 25 млн українцям, які мешкають у 6 336 населених пунктах по всій країні. З 1 липня 2020 року оператори почали розгортати мережу в діапазоні 900 МГц і забезпечувати швидкісним зв’язком віддалені населені пункти, зменшуючи цифровий розрив між великими містами та селами.

Розгортання мережі в діапазоні 900 МГц, яке українські оператори почали в липні 2020 року, дозволяє надати мешканцям невеликих міст та сіл по всій території України доступ до високошвидкісного мобільного інтернету.

Рухаючись із Заходу на Схід, згідно плану рефармінгу, ми запустили 4G у діапазоні 900 МГц в 359 населених пунктах, в яких проживає 156 тис. людей. З них в 52 населених пунктах, де проживає 14 071 людей, lifecell — єдиний оператор, який забезпечує 4G-зв’язок. До кінця цього року ми плануємо розширювати покриття і забезпечити швидкісним зв’язком LTE 900 834 населених пункти, де проживають 328 468 осіб.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner