June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Ми продовжуємо збирати історії про те, як проводяться бізнес-події в нових умовах і форматах. Наш інфопартнер, бізнес / медіа бюро еkonomika+ в часи до карантину організовував більш як 20 освітніх і бізнес-заходів на рік. Про те, як адаптувалися, чим займаються наразі та які події заплановані на серпень — у нашому матеріалі від еkonomika+.

Про перехід на заходи в умовах карантину

«До березня 2020 року ми проводили заходи офлайн, але пандемія внесла свої корективи. Ми кинулися шукати альтернативні рішення. У нас є своя студія, відеопродакшн, креативна команда дизайнерів, тому ми не сумнівалися ані хвилини: подіями у карантині бути! Залишилося тільки впровадити наші можливості для офлайн-заходів у новий формат, через екран.

На карантині ми провели онлайн декілька подій, зачепивши на кожній з них актуальні під час пандемії й онлайн-реальності теми:

  • на PR-марафоні експерти ділилися досвідом комунікації під час кризи;
  • на HR-марафоні ключовою стала тема організації ефективної віддаленої роботи команди;
  • на конференції Zavtra талановиті тінейджери ділилися навичками і знаннями, необхідними для самореалізації покоління Z;
  • захищати інформаційні дані, поки весь світ переходить в онлайн і активізуються хакери, вчили спікери Cybersafe pandemic;
  • а на конференції «Сталий бізнес» експерти з корпоративної соціальної відповідальності ділилися інструментами, які допоможуть впровадити в ДНК українських компаній основи стійкості й сталого розвитку.

 

19 серпня ми проводимо DGTL марафон, на якому СЕО, СМО і digital-експерти «Київстар», Intertop, Raketa, WOG і ще 14 компаній поділяться інструментами адаптації продукту і бізнес-стратегії до digital-середовища.»

Подробиці тут >>>

Як створити інтерактив на онлайн-заході

«Кожен наш захід був сильним не тільки за контентною складовою, але і за рівнем взаємодії з аудиторією. Власний продакшн дозволяє створити максимальний ефект присутності внаслідок трансляції з декількох професійних камер і монтажу в режимі реального часу. Всі учасники можуть ставити питання спікерам — їх озвучує модератор. У перервах між виступами ми інтегруємо бліц-опитування для закріплення інформації, за які учасники отримують призи.
 

Робочий процес. Фото від команди ekonomika+

Ми знаємо, що учасники люблять спілкуватися зі спікерами після лекцій, оточуючи їх в коридорах, тому вирішили організувати для них таку можливість онлайн. Наприклад, на PR-марафоні всі бажаючі могли підключитися до відеочату зі спікерами та обговорити свої кейси. На кожному заході ми об’єднуємо учасників в закритому Telegram-чаті. По-перше, це відмінний нетворкінг і можливість познайомитися, разом пошукати цікаві рішення й обговорити ідеї. По-друге, в цей чат в заздалегідь обумовлений час додаються спікери й відповідають у відео- або аудіоформаті на питання по конкретному кейсу учасника.

Перевага онлайн-формату також в тому, що дозволяє органічно підключати спікерів, які, наприклад, не в Києві, або не можуть бути присутніми в студії. Це розширює можливості підбору експертів.»
 

«— Певним чином, онлайн-івент навіть виграє за кількістю доступних інструментів взаємодії, і ми вже розробляємо механіку впровадження додаткових digital-інструментів в сценарії після повернення повноцінних офлайн-конференцій», — Олександр Клімашевський, digital-директор еkonomika+.

Процес підготовки до заходів

«Всі заходи еkonomika+ ми організовуємо під ключ: самі шукаємо теми й спікерів, створюємо айдентику, просування, займаємося продажем квитків і організацією. Після події підтримуємо зв’язок з учасниками, відправляючи інсайти виступів, презентації та запис івенту.

Над контентом і програмою заходу працюють професіонали. Продюсери проговорюють теми зі спікерами, переглядають презентації. Спікеру важливо розповідати про дієві реальні кейси, наводити приклади з практики, говорити структуровано і лаконічно. Що стосується просування, ми завжди акцентуємо на користі, яку принесе аудиторії захід у цілому і виступ спікера зокрема. Інформацію подаємо через відеозвернення спікерів, в постах соціальних мереж, розсилках і матеріалах на наших ресурсах: delo.ua, WoMo.ua і MMR.ua.

Все це дозволяє створити корисний інтерактивний захід, з величезною практичною складовою.»

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner