Ми продовжуємо збирати історії про те, як проводяться бізнес-події в нових умовах і форматах. Наш інфопартнер, бізнес / медіа бюро еkonomika+ в часи до карантину організовував більш як 20 освітніх і бізнес-заходів на рік. Про те, як адаптувалися, чим займаються наразі та які події заплановані на серпень — у нашому матеріалі від еkonomika+.
Про перехід на заходи в умовах карантину
«До березня 2020 року ми проводили заходи офлайн, але пандемія внесла свої корективи. Ми кинулися шукати альтернативні рішення. У нас є своя студія, відеопродакшн, креативна команда дизайнерів, тому ми не сумнівалися ані хвилини: подіями у карантині бути! Залишилося тільки впровадити наші можливості для офлайн-заходів у новий формат, через екран.
На карантині ми провели онлайн декілька подій, зачепивши на кожній з них актуальні під час пандемії й онлайн-реальності теми:
- на PR-марафоні експерти ділилися досвідом комунікації під час кризи;
- на HR-марафоні ключовою стала тема організації ефективної віддаленої роботи команди;
- на конференції Zavtra талановиті тінейджери ділилися навичками і знаннями, необхідними для самореалізації покоління Z;
- захищати інформаційні дані, поки весь світ переходить в онлайн і активізуються хакери, вчили спікери Cybersafe pandemic;
- а на конференції «Сталий бізнес» експерти з корпоративної соціальної відповідальності ділилися інструментами, які допоможуть впровадити в ДНК українських компаній основи стійкості й сталого розвитку.
19 серпня ми проводимо DGTL марафон, на якому СЕО, СМО і digital-експерти «Київстар», Intertop, Raketa, WOG і ще 14 компаній поділяться інструментами адаптації продукту і бізнес-стратегії до digital-середовища.»
Як створити інтерактив на онлайн-заході
«Кожен наш захід був сильним не тільки за контентною складовою, але і за рівнем взаємодії з аудиторією. Власний продакшн дозволяє створити максимальний ефект присутності внаслідок трансляції з декількох професійних камер і монтажу в режимі реального часу. Всі учасники можуть ставити питання спікерам — їх озвучує модератор. У перервах між виступами ми інтегруємо бліц-опитування для закріплення інформації, за які учасники отримують призи.

Ми знаємо, що учасники люблять спілкуватися зі спікерами після лекцій, оточуючи їх в коридорах, тому вирішили організувати для них таку можливість онлайн. Наприклад, на PR-марафоні всі бажаючі могли підключитися до відеочату зі спікерами та обговорити свої кейси. На кожному заході ми об’єднуємо учасників в закритому Telegram-чаті. По-перше, це відмінний нетворкінг і можливість познайомитися, разом пошукати цікаві рішення й обговорити ідеї. По-друге, в цей чат в заздалегідь обумовлений час додаються спікери й відповідають у відео- або аудіоформаті на питання по конкретному кейсу учасника.
Перевага онлайн-формату також в тому, що дозволяє органічно підключати спікерів, які, наприклад, не в Києві, або не можуть бути присутніми в студії. Це розширює можливості підбору експертів.»
«— Певним чином, онлайн-івент навіть виграє за кількістю доступних інструментів взаємодії, і ми вже розробляємо механіку впровадження додаткових digital-інструментів в сценарії після повернення повноцінних офлайн-конференцій», — Олександр Клімашевський, digital-директор еkonomika+.
Процес підготовки до заходів
«Всі заходи еkonomika+ ми організовуємо під ключ: самі шукаємо теми й спікерів, створюємо айдентику, просування, займаємося продажем квитків і організацією. Після події підтримуємо зв’язок з учасниками, відправляючи інсайти виступів, презентації та запис івенту.
Над контентом і програмою заходу працюють професіонали. Продюсери проговорюють теми зі спікерами, переглядають презентації. Спікеру важливо розповідати про дієві реальні кейси, наводити приклади з практики, говорити структуровано і лаконічно. Що стосується просування, ми завжди акцентуємо на користі, яку принесе аудиторії захід у цілому і виступ спікера зокрема. Інформацію подаємо через відеозвернення спікерів, в постах соціальних мереж, розсилках і матеріалах на наших ресурсах: delo.ua, WoMo.ua і MMR.ua.
Все це дозволяє створити корисний інтерактивний захід, з величезною практичною складовою.»