June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Ми вирішили розпитати, як змінився за місяці карантину трафік користувачів у мобільного оператора «Vodafone Україна», спонсора і партнера нашої конференції. Як виявилося, під час карантину зміни спостерігалися, але не дуже значні. З чого можна виснувати: твердження про те, що світ ніколи не буде таким, як раніше, дещо перебільшені. І це, ми вважаємо, позитивна новина.

На наші запитання про трафік відповідав Сергій Бориславський, керівник напряму Big Data у «Vodafone Україна».

Про використання мобільного інтернету і месенджери

Як змінюється графік використання інтернету протягом тижня? Користувачі тепер не переходять в режим вихідних, графік активності в інтернеті такий же, як і у звичайні робочі дні.

Які платформи стали популярнішими? Окрім месенджерів і Facebook, збільшився трафік таких ресурсів: онлайн-кінотеатри, гральні платформи, «Вікіпедія». Зменшився трафік в Instagram — можна припустити, що увага аудиторії натомість перейшла в стрічку Facebook.

Про переміщення користувачів і трафік

Як змінився дата-трафік? Дата-трафік зберігається в середньому на попередньому рівні, зростання помітне в окремих областях, наприклад: в Полтавській, Запорізькій, Одеській, Дніпропетровській, Київській.

Чи зменшився трафік у столиці? Динаміка інтернет-трафіку в межах областей також підтверджує очевидне: відбулася міграція з великих міст у передмістя — так, наприклад, у Києві інтернет-трафік знизився на 20%. Одночасно з цим, у Київській області — збільшився на ті ж 20%.

Про об’єм використання мобільного інтернету

Чи відбулося зростання? В цілому, суттєвого зростання не відбулося, що доволі очікувано: масовий перехід на віддалений режим роботи виключив зі звичного розкладу онлайн-користування шлях на роботу і з роботи — стримінг відео і музики, соціальні мережі. А робоча інтернет-активність перемістилася з офісного Wi-Fi на домашній.

Водночас, негативної динаміки не було внаслідок збільшення спілкування в месенджерах, соціальних мережах — на період карантину оператор Vodafone відключив плату за послугу Online Pass (безлімітний доступ до популярних соціальних мереж і месенджерів).

Нагадаємо, у перші тижні карантину ми вже розповідали, як мобільний оператор «Vodafone Україна» забезпечував зв’язком українців у надзвичайних умовах.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner