June, 18, 2021 Kyiv, NSC "Olimpiyskyi", 55, Velyka Vasylkivska str.

Активна трансформація — під таким слоганом пройшла весна в українського бізнесу. Вижили ті, хто зміг адаптуватися, змінитися, стати гнучкішим. Деякі компанії вирішили перечекати кризу, але все-таки більшість обрала стратегію змін. І бізнес-телефонія виявилася тим рятівним жилетом, який спростив перехід на віддалений режим.

Компанія Binotel, яка бере участь у виставці iForum, пропонує клієнтам сервіс «розумної» телефонії. З його допомогою можна записувати та зберігати розмови з клієнтами, не втрачати дзвінки, автоматично передавати дані клієнтів в CRM і багато іншого. Ми розпитали про те, як слід адаптувати бізнес для ще ефективнішої роботи під час і після карантину.

Як змінилася аудиторія сервісу «розумної» телефонії?

Головні запити, з якими до нас зверталися клієнти під час карантину: як перевести менеджерів в онлайн і як з нуля створити віддалений відділ продажів. Тільки 10% клієнтів позабивали вікна й двері і тимчасово зупинили надання послуг. Велика частина з них — туристичний і розважальний бізнес. Решта компаній активно адаптувалися. Хтось повністю трансформувався: з офлайну перейшов в онлайн або змінив сферу діяльності. А хтось — відправив відділ продажів працювати з дому і посилив контроль за роботою менеджерів.

Зросла кількість клінік і аптек серед клієнтів — їм критично важливо оперативно реагувати на запити й постійно бути на зв’язку. Державні клініки і Червоний Хрест ми під’єднали безкоштовно: на час карантину вони отримали всі необхідні послуги та обладнання.

Активізувався e-commerce. Втрачати дзвінки і клієнтів в умовах кризи — недозволена розкіш. З сервісами Binotel кожен керівник міг в реальному часі стежити за роботою менеджерів, бачити навантаження, стежити за тим, щоб клієнтам передзвонювали.

Як змінився попит на послуги?

Виріс попит на послуги для роботи і контролю віддалених співробітників. Це PocketLine — підключення мобільного телефону до віртуальної АТС. З цією послугою клієнти можуть використовувати всі плюси бізнес-телефонії: контроль пропущених дзвінків, аналітика, багатоканальність — але з мобільного телефону і без прив’язки до місця розташування. І Binotel Wire — додаток на мобільний, яке записує розмови і веде статистику дзвінків без підключення до віртуальної АТС.

Найбільш корисними функціями під час карантину стали:

  • Аудіозаписи розмов. Коли менеджери працюють вдома, дуже складно стежити за тим, що і як вони говорять клієнтам. Тому аудіозаписи стали популярним інструментом контролю. Тут завжди можна дізнатися, чи дотримується менеджер скриптів та чи не жує печиво під час розмови.
  • Контроль втрачених дзвінків. Binotel фіксує всі дзвінки. Навіть якщо менеджер зайнятий, пішов на обід або зараз в розмові, дзвінок потрапить в спеціальну вкладку, і покупець не загубиться. А коли кожне замовлення на вагу золота, цей інструмент — «мастхев».
  • Статистика роботи менеджерів. Показує, скільки дзвінків співробітник зробив за день, скільки пропустив, як багато часу провів у розмові. Вся робота менеджера — як на долоні.
  • Інтеграція з CRM. Вся історія спілкування і всі дзвінки передаються в картку клієнта. А коли він дзвонить, в браузері спливає інформація про нього. Якщо клієнт новий, для нього автоматично створюється картка.

Що зробити зараз, щоб після карантину було більше продажів?

Під час карантину багато компаній зіткнулися з падінням продажів. Але зараз світ поступово приходить до тями, і щоб нарощувати продажі, ми рекомендуємо виконати дії, які зроблять роботу після карантину ефективнішою, ніж до нього.

  1. Зателефонуйте клієнтам, які вже у вас купували. Спробуйте отримати від них зворотній зв’язок про покупку, проведіть опитування, розпитайте про те, які послуги їм актуальні. Це допоможе краще зрозуміти потреби клієнтів, щоб внести зміни в товар або послугу. В процесі можна зробити додаткові продажі.
  2. Під’єднайте багатоканальність. Ви зможете здійснювати декілька вхідних і вихідних дзвінків одночасно з одного і того ж номера. А значить, клієнти не почують короткі гудки, а ви не втратите продажі.
  3. Перегляньте графік роботи. Проаналізуйте, о котрій годині більше дзвінків, і підкоригуйте час роботи. А якщо не хочете змінювати графік — увімкніть запасний номер, на який будуть йти дзвінки поза робочим графіком. Призначте чергового менеджера, який буде відповідати на такі дзвінки, і покупець не загубиться, навіть якщо дзвонить о 20:00.
  4. Інтегруйте CRM і телефонію. І вся історія спілкування з клієнтом буде в його картці, а дзвінок буде відразу надходити на закріпленого за клієнтом менеджера. Для кожного дзвінка автоматично створюватиметься картка клієнта, і не потрібно буде переживати, що менеджер знову забув внести ліда в CRM.
  5. Встановіть на сайті віджет GetCall Online, який пропонує клієнту передзвонити за 30 секунд. Нашій компанії він збільшив кількість замовлень з сайту на 30%.

Organized by the efforts of volunteers from following companies

Sponsors & Partners 2021

Title Sponsor
General Sponsor
Main Stage Sponsor
«Internet technologies» Sponsor
«Future» Sponsor
«Advertising and Promotion» Sponsor
City of the Future Sponsor
Book Partner
Building Partner
Relax Partner
Auto Partner
Online-marketing
Premium Partner
Sponsor
Sponsor
Logistics Partner
Tech Partner
Digital Partner
Investment Partner
Printing Partner
Water Partner
Tech Partner
Medical partner
Newsletter partner
Sponsor

Info partners 2021

General Info Partner