18 июня 2021 Киев, НСК «Олимпийский», ул. Большая Васильковская, 55

У кризу бізнесу важливо залишатися на зв’язку зі своєю аудиторією: надавати підтримку вже існуючим клієнтам, знаходити нових, підтримувати партнерські домовленості. В умовах карантину найефективніший спосіб — онлайн-комунікації, налаштуванням яких професійно займається компанія SendPulse.

SendPulse є учасником виставки iForum. Про те, як змінився попит на продукти та які антикризові пропозиції готує компанія, нам розповіла Ольга Пишенко, HRD SendPulse.

Чи залишились процеси, які все ще офлайн на період карантину?

Нам, як і всім компаніям, довелося перенести роботу в онлайн, всі в компанії зараз працюють з дому. Ми допомогли співробітникам облаштувати комфортні робочі місця: розвезли потрібну техніку, офісні крісла. До офісу зараз приходить лише наш офіс-менеджер декілька разів на тиждень, щоб перевірити, чи все нормально з вентиляцією, опаленням, квіти поливає. Також за крайньої потреби він може відчинити офіс комусь із працівників.

Що виявилось найважчим в онлайн-трансформації?

Спочатку важкувато було налаштувати всі процеси комунікації. Адже живе спілкування з колегами — важлива складова робочого процесу. Наприклад, зранку у нас проходять стенд-апи, де кожен відділ зі своїм керівником обговорює поточну роботу, радиться щодо тих чи інших задач. Зараз ми перенесли це в Zoom: відеоконференції допомагають тримати зв’язок з колегами, налаштовують на роботу.

Як змінився попит на ваші послуги ?

Попит однозначно підвищився, кількість реєстрацій в сервісі зросла на 20%, адже зараз бізнеси можуть підтримувати зв’язок з клієнтами лише онлайн. SendPulse якраз допомагає робити це зручно та ефективно.

Та все ж, постраждало багато наших існуючих клієнтів: хтось скоротив витрати, хтось взагалі припинив роботу на час карантину. Але середня кількість повідомлень, що відправляють через наш сервіс, змінилась несуттєво.

Які антикризові рішення розробляєте для клієнтів?

У цей непростий період ми хочемо підтримати бізнес. Раніше наші клієнти могли економити, оплачуючи тариф на рік, а тепер з’явилася можливість оплатити тариф на 6 місяців. На час карантину SendPulse збільшив знижки на тарифи email-сервісу і відправку транзакційних листів через SMTP.

А деяким клієнтам ми надаємо сервіс взагалі безкоштовно, особливо представникам тих сегментів, що найбільше постраждали, як от туризм.

Як вплине карантин на функціональність онлайн-продуктів?

За ці кілька тижнів карантину ми не помітили особливих запитів щодо зміни функціоналу. У SendPulse кожен бізнес може знайти потрібні собі канали зв’язку з клієнтами: email-розсилки, SMS, web push, Viber, чат-боти. Окрім цього, у нас є конструктор шаблонів, форм підписки, віджети, — тобто все, що необхідно для онлайн-комунікації. Тож зараз просто продовжуємо реалізовувати запланований раніше функціонал та покращувати сервіс.

Які продукти порадите, щоб вдало вести онлайн-бізнес в карантині?

Щоб бізнес не розвалився на віддаленому режимі роботи потрібно налагодити корпоративний зв’язок, роботу з документами, CRM — організувати все чітко «всередині». Та не менш важливо попіклуватися, щоб «зовні» теж не було проблем: налагодити спілкування з клієнтами, обробку замовлень, доставку чи навіть організацію онлайн-івентів. Тож необхідним зараз буде те, що допомагає залишатися у житті споживачів, нагадувати про себе, оперативно та ненав’язливо подавати інформацію. Наприклад, з цим класно справляються чат-боти. Завдяки їм можна підтримувати зв’язок з клієнтами 24/7, автоматизувати рутинні процеси, як от замовлення, бронювання, збір необхідних даних чи консультація.

Ваш прогноз: як зміниться ринок онлайн-бізнесу в цілому?

Відбудеться велика трансформація багатьох бізнесів. Ті, хто ставились до онлайну з побоюванням або не вкладали значних інвестицій в digital просування, переглянуть свою позицію. Я думаю, що вони уже все переосмислили та вибудовують нову стратегію. Вірю, що незабаром з’явиться ще більше бізнесменів, для яких онлайн буде основним методом збуту.

Организовано усилиями волонтеров компаний

Спонсоры и партнеры 2021

Титульный спонсор
Генеральный спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор зала «Интернет-технологии»
Спонсор зала «Будущее»
Спонсор зала «Реклама и продвижение»
Спонсор Города Будущего
Книжный партнёр
Строительный партнёр
Relax-партнёр
Автомобильный партнёр
Премиальный партнёр
по онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логистический партнёр
Технологический партнер
Digital-партнёр
Инвестиционный партнёр
Полиграфический партнер
Водный партнёр
Технический партнёр
Медицинский партнер
Партнер рассылки
Cпонсор

Инфопартнеры 2021

Генеральный информационный партнёр