18 июня 2021 Киев, НСК «Олимпийский», ул. Большая Васильковская, 55

Під час карантину ринок онлайн-освіти значно виріс, проте важливо розуміти, що онлайн-освіта — це не просто уроки по відеозв’язку. Це повноцінна екосистема, що використовує сучасні технології, щоб збільшити ефективність навчання, та підлаштовується під кожного студента. В цьому переконані в онлайн-школі англійської мови EnglishDom, яка відгукнулась на наш запит розповісти про зміни ринку в період карантину.

Про нові можливості для EdTech, розвиток яких стимулював карантин, розповідає співзасновник та CEO мовної онлайн-школи EnglishDom Максим Сундалов.

Які нові послуги запустили для клієнтів

Наразі в EnglishDom працює 100 співробітників та більш ніж 500 викладачів. Вони навчають понад 50 000 людей. Програми і додатки EnglishDom створені таким чином, щоб люди могли займатися не лише самостійно, а й у парі з викладачами через відеозв’язок та спільний цифровий підручник. Ми прагнемо не просто навчати людей, а надихати їх на навчання. І це дає чудові результати.

За період карантину активність на безкоштовних сервісах EnglishDom збільшилась удвічі. Українці прагнуть вчитися. Ми вирішили долучитися до світового тренду та відкрили безкоштовний доступ до преміум-пакету нашого застосунку для вивчення англійської лексики ED WordsЩоб отримати його, потрібно лише ввести промокод ed_free в самому застосунку Ed Words або на цій сторінці.

Кількість реєстрацій в ED Words збільшилася у 4 рази і нам навіть довелося збільшити потужності серверів, що обробляють дані, щоб зберегти стабільність його роботи. 

Стосовно нових продуктів, то ми в EnglishDom зараз активно запускаємо вебінари, онлайн-уроки та стріми. 

Як змінились інтереси аудиторії

Клієнти дійсно скучили за живим спілкуванням. І це чудово видно у статистиці наших ресурсів: 

  • кількість відвідувачів наших розмовних онлайн-клубів у березні-квітні збільшилася на 37%, порівняно до січня;
  • українці прагнуть спілкування, і навіть освітні програми обирають таким чином, щоб спілкуватися наживо з викладачами чи іншими студентами;
  • ми збільшили команду викладачів на 30%, зараз у нас працює понад 500 спеціалістів.

Разом з цим, значно зріс попит на стріми та вебінари, тому ми розширили співпрацю з блогерами, які створюють такий контент на YouTube та Instagram.

Хто вивчає англійську на карантині

Кількість клієнтів, що купують наш основний продукт, індивідуальні уроки з викладачем, збільшилася на 25-30%. Інтенсивність занять зросла на 15%. Багато з тих, хто раніше цікавився англійською та користувався нашими безкоштовними застосунками, нарешті вирішили вивчати англійську комплексно.

Проте b2b-ринок показав прямо протилежну тенденцію. У березні корпоративні клієнти призупинили своє навчання майже на 30%. І лише зараз позиції на b2b повертаються до докарантинних значень.

Статистика каже, що найактивніше вчать англійську на карантині у столиці:

Цікаво, що жінки займаються англійською вдвічі активніше за чоловіків: зараз у нас навчається 65% студенток та 35% — студентів

Що стосується сфер діяльності, то найбільше англійську вчать IT-спеціалісти:

Що змінилося в організації роботи самої школи

Якщо бути чесним, то змінилося не так багато. Перехід на віддалений формат роботи ми здійснили всього за один день. Робота з викладачами та клієнтами у нас вже давно була налагоджена онлайн, тому складностей тут не було.

Якщо говорити про співробітників, які працювали в офісі, то на сьогодні усі події й тімбілдінг повністю перенесені в онлайн. Наприклад, ми займаємося спортом онлайн, проводимо цікаві челенджі та обговорюємо різноманітні теми. Кожен спеціаліст продовжує відчувати себе частиною команди.

Ми з самого початку карантину закладали зростання продажів та збільшення ринку. Тому, довелося збільшувати штат відділу продажуДля онлайн-бізнесу карантин виявився чудовою можливістю розширити свої ринки та зміцнити свої позиції. Ми прийняли рішення працювати в цей період в нуль, але не зменшувати, а навіть збільшувати маркетингові витрати для збільшення долі на ринку.

Як зміниться галузь вивчення мов надалі

По-перше, вивчення іноземних мов поступово йде в онлайн. Якщо на початку 2020 року офлайн-школи займали до 80% усього ринку вивчення мов, то зараз статистика вже на користь онлайн-навчання. Ринок росте величезними темпами, адже карантин показав людям, що вчитися та досягати високих результатів у навчанні можна і онлайн.

Наразі існує стійка тенденція — перехід від друкованих підручників у цифрові, так званий напрям EdTech, в якому підручники поєднуються у цілу екосистему додатків

Ось приклад, як це все працює. 

Ви позначаєте незрозуміле слово, що знайшли інтернеті, воно потрапляє у ваш особистий кабінет. І тепер ви можете тренувати його вживання у програмі для вивчення слів на мобільному або розглянути на уроці з викладачем, який також має доступ до цифрового підручника. Онлайн-платформи поєднують різноманітні аудіо-, відео- та текстові матеріали. А програми автоматично налаштовуються під ваші потреби. Якщо ж ви бажаєте підвищити рівень ділової англійської, то вправи та діалоги будуть обиратися з тих тем, з якими ви можете зіткнутися у бізнесі. 

Ще одна перевага освітніх технологій – автономність. В XXI столітті ви можете займатися  будь-де і будь-коли. Вранці, ввечері, в будні чи вихідні, вдома на дивані чи в офісі після роботи. Головне, щоб людина цього хотіла.   

По-друге, попит на англійську мову у b2b поступово зростає, адже межі між національними бізнесами поступово стираються. Українські компанії активно співпрацюють з європейськими, тому ця тенденція буде тільки рости.

По-третє, зараз триває активне налагодження співпраці класичної освіти із EdTech-сервісами. Карантин показав, що дистанційна освіта дійсно можлива, тому обов’язково будуть спроби налагодити цей процес. А це значить, що онлайн-платформи можуть стати необхідним інструментом для занять навіть у школах. А використання інструментів EdTech під час звичайного навчання може навіть підвищити його ефективність. 

Якщо говорити про майбутнє EdTech-навчання взагалі, то тут однозначно буде швидке зростання ролі VR та AR пристроїв. Ринок VR та AR росте надзвичайними темпами. І як тільки VR-шоломи стануть доступнішими, це відкриє приголомшливі перспективи для навчальної сфери. Після цього навчання вже ніколи не буде таким, до якого ми звикли.

Организовано усилиями волонтеров компаний

Спонсоры и партнеры 2021

Титульный спонсор
Генеральный спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор зала «Интернет-технологии»
Спонсор зала «Будущее»
Спонсор зала «Реклама и продвижение»
Спонсор Города Будущего
Книжный партнёр
Строительный партнёр
Relax-партнёр
Автомобильный партнёр
Премиальный партнёр
по онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логистический партнёр
Технологический партнер
Digital-партнёр
Инвестиционный партнёр
Полиграфический партнер
Водный партнёр
Технический партнёр
Медицинский партнер
Партнер рассылки
Cпонсор

Инфопартнеры 2021

Генеральный информационный партнёр