18 июня 2021 Киев, НСК «Олимпийский», ул. Большая Васильковская, 55

Хорошими новинами ділитися приємно, а надто, в непевні часи карантинних обмежень для різних бізнесів. У червні цього року стало відомо, що українська компанія з платформою для торгівлі віртуальними предметами з відеоігор DMarket залучила $6,5 млн інвестицій.

Компанія DMarket є серед спонсорів нашої конференції, а її засновник Володимир Панченко виступав спікером на iForum, тож ми вирішили розпитати команду про її внутрішні зміни й розвиток технологій для віртуальної економіки, не тільки ігор, але і будь-яких компаній та брендів.

«Король ботанів» поспішає на допомогу

«Ботан» і «ґік» колись були зневажливими словами, але сьогодні ними важко когось образити. Ботани і ґіки тепер керують світом, визначаючи, як ми працюємо, купуємо, спілкуємось чи розважаємось. Все це залежить від технологій, ґаджетів і додатків, що створюються саме ґіками. Більшість з них лишаються безіменними героями, але з деякими іменами пов’язано так багато інновацій, що ім’я починає лунати на весь світ.

Саме з таких – Тріп Хокінс (Trip Hawkins), якого журнал “The Economist” назвав «королем ботанів», а Академія інтерактивних мистецтв і наук одним з перших ввела до свого залу слави. Він починав кар’єру в компанії Apple пліч-о-пліч зі Стівом Джобсом, а потім, на початку 1980-х, заснував власну компанію, щоб переписати історію ігрової індустрії. Назва компанії – Electronic Arts, а її вартість на сьогодні становить понад $30 млрд. Окрім відеоігор, Тріп зробив внесок у зародження і розвиток неймовірної кількості сфер та індустрій, від інтернету та графічних процесорів до ергономіки та органічної їжі.

Давно забронювавши місце в історії, Тріп Хокінс не збирається зупинятись. У червні 2020 року українська компанія DMarket, що володіє платформою для торгівлі віртуальними предметами з відеоігор і технологією для монетизації у віртуальних світах, оголосила, що Тріп Хокінс став незалежний членом її ради директорів.

DMarket має офіси в США та Великобританії, але справжня магія відбувається у найбільшому офісі компанії в Києві. Саме тут ідеї та натхнення засновника DMarket Володимира Панченка і його соратників, включно з Тріпом Хокінсом, перетворюються на технології й інструменти, що змінюють світ. В першу чергу – віртуальний світ відеоігор, але ці зміни здатні вплинути на світову економіку загалом.

Від геймерів – для геймерів, і не тільки

Одночасно з представленням Хокінса як нового члена ради директорів DMarket оголосила про залучення $6,6 млн інвестицій від венчурного фонду Almaz Capital, за підтримки компанії Xsolla та фонду Fulgur Ventures.

Портфоліо Almaz Capital містить цілу низку успішних проєктів, зокрема Yandex, QIK, Sensity Systems та Acumatica. DMarket став для фонду першим проєктом, пов’язаним з технологією розподіленого реєстру (DLT). Представники Almaz Capital підкреслюють, що спеціально обирали компанію з цієї сфери й зупинилися на DMarket як на найбільш перспективній.

Панченко, і сам затятий геймер, має за плечима кілька успішних проєктів, включно зі Skins.Cash – платформою, яка дозволяє миттєво продавати віртуальні предмети з відеоігор за реальні гроші. Такі предмети геймери називають скінами. Зазвичай вони не дають гравцеві жодних переваг, окрім особливого зовнішнього вигляду ігрового персонажу. Проте геймери ладні платити за них тисячі доларів США, щоб виділятися у грі й хизуватися перед друзями чи суперниками.

 

Найдорожчим скіном довго залишався проданий за $61 000 особливий сувенірний варіант AWP Dragon Lore – зовнішнього оздоблення для снайперської гвинтівки з гри CS:GO. Але, за інформацією окремих ігрових ЗМІ, нещодавно інший скін з цієї гри – M4A4 Howl з рідкісними стікерами – був придбаний за $100 000. І його новий власник підкреслює, що це не божевілля, а інвестиція, адже з часом унікальний скін буде лише дорожчати.

Лише особливо рідкісні скіни встановлюють подібні рекорди. Більшість коштують кілька доларів або навіть центів, але створюють величезний грошовий обіг внаслідок великої кількості торгових операцій. Лише на Skins.Cash кількість угод перевищує 20 мільйонів на рік, а загальна вартість ринку скінів оцінюється в кілька мільярдів доларів США.

Платформа DMarket побудована на базі розподіленого реєстру, що забезпечує захист цифрових активів користувачів, а також дозволяє прослідкувати повну історію кожного предмету, що може впливати на його вартість. Користувачам DMarket також доступний найбільш просунутий на ринку скінів функціонал, включно з можливістю миттєво продавати, купувати та обмінюватися предметами з різних ігор. За всім цим стоять надсучасні технології штучного інтелекту та машинного навчання.

Проте навіть це – лише верхівка айсбергу. У DMarket наголошують, що вони будують нову глобальну економіку, що створює небачені можливості не лише для розробників ігор і гравців, але і для брендів, зірок, лідерів думок, дизайнерів і всіх підприємців, що готові заробляти реальні гроші в віртуальному мультивсесвіті.

Технологія DMarket

Платформа dmarket.com – вже не просто стартап, а успішний бізнес. Понад мільйон користувачів платформи купують, продають та обмінюються предметами з таких ігор, як CS:GO, Dota 2, Team Fortress 2 та Life Beyond, а засновники платформи і розробники ігор отримують комісію з кожної операції. Але для Володимира Панченка та його команди – це лише початок.

DMarket Technology або dmarket.tech пропонує розробникам ігор, брендам, інфлюенсерам універсальний набір інструментів для створення внутрішньої економіки та монетизації в ігрових світах. З його допомогою будь-який девелопер або, скажімо, бренд може приєднати свою гру до глобального ринку цифрових активів. Додатково, DMarket пропонує маркетингові інструменти для розширення та утримання аудиторії і допомагає будувати оптимально збалансовані економіки всередині самих ігор.

DMarket також пропонує інструменти і механіки для створення користувацького контенту, його імплементації в гру і розподілу прибутків між розробником гри й творцем предмету. Творцем може бути як звичайний гравець, так і професійний дизайнер, знаний бренд або відома особистість.

Екосистема, яку будує DMarket, – це безмежний мультивсесвіт, в якому гравець може хизуватися парою віртуальних кросівок від Nike та Майкла Джордана відразу в декількох ігрових світах. Навіть якщо гра, для якої спочатку був розроблений предмет, закінчить свій життєвий цикл, предмет не втратить цінність і залишиться у власності гравця. При цьому розробник гри, бренд і дизайнер предмету продовжать отримувати прибуток від торгових операцій.

«Коли я бачу, як люди заробляють на життя у віртуальних світах, для мене це справжня магія, – зазначає Влад Панченко. – І ця магія втілюється в життя вже сьогодні зусиллями українських талантів».

Организовано усилиями волонтеров компаний

Спонсоры и партнеры 2021

Титульный спонсор
Генеральный спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор зала «Интернет-технологии»
Спонсор зала «Будущее»
Спонсор зала «Реклама и продвижение»
Спонсор Города Будущего
Книжный партнёр
Строительный партнёр
Relax-партнёр
Автомобильный партнёр
Премиальный партнёр
по онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логистический партнёр
Технологический партнер
Digital-партнёр
Инвестиционный партнёр
Полиграфический партнер
Водный партнёр
Технический партнёр
Медицинский партнер
Партнер рассылки
Cпонсор

Инфопартнеры 2021

Генеральный информационный партнёр