18 июня 2021 Киев, НСК «Олимпийский», ул. Большая Васильковская, 55

Ми вирішили розпитати, як змінився за місяці карантину трафік користувачів у мобільного оператора «Vodafone Україна», спонсора і партнера нашої конференції. Як виявилося, під час карантину зміни спостерігалися, але не дуже значні. З чого можна виснувати: твердження про те, що світ ніколи не буде таким, як раніше, дещо перебільшені. І це, ми вважаємо, позитивна новина.

На наші запитання про трафік відповідав Сергій Бориславський, керівник напряму Big Data у «Vodafone Україна».

Про використання мобільного інтернету і месенджери

Як змінюється графік використання інтернету протягом тижня? Користувачі тепер не переходять в режим вихідних, графік активності в інтернеті такий же, як і у звичайні робочі дні.

Які платформи стали популярнішими? Окрім месенджерів і Facebook, збільшився трафік таких ресурсів: онлайн-кінотеатри, гральні платформи, «Вікіпедія». Зменшився трафік в Instagram — можна припустити, що увага аудиторії натомість перейшла в стрічку Facebook.

Про переміщення користувачів і трафік

Як змінився дата-трафік? Дата-трафік зберігається в середньому на попередньому рівні, зростання помітне в окремих областях, наприклад: в Полтавській, Запорізькій, Одеській, Дніпропетровській, Київській.

Чи зменшився трафік у столиці? Динаміка інтернет-трафіку в межах областей також підтверджує очевидне: відбулася міграція з великих міст у передмістя — так, наприклад, у Києві інтернет-трафік знизився на 20%. Одночасно з цим, у Київській області — збільшився на ті ж 20%.

Про об’єм використання мобільного інтернету

Чи відбулося зростання? В цілому, суттєвого зростання не відбулося, що доволі очікувано: масовий перехід на віддалений режим роботи виключив зі звичного розкладу онлайн-користування шлях на роботу і з роботи — стримінг відео і музики, соціальні мережі. А робоча інтернет-активність перемістилася з офісного Wi-Fi на домашній.

Водночас, негативної динаміки не було внаслідок збільшення спілкування в месенджерах, соціальних мережах — на період карантину оператор Vodafone відключив плату за послугу Online Pass (безлімітний доступ до популярних соціальних мереж і месенджерів).

Нагадаємо, у перші тижні карантину ми вже розповідали, як мобільний оператор «Vodafone Україна» забезпечував зв’язком українців у надзвичайних умовах.

Организовано усилиями волонтеров компаний

Спонсоры и партнеры 2021

Титульный спонсор
Генеральный спонсор
Спонсор Main Stage
Спонсор зала «Интернет-технологии»
Спонсор зала «Будущее»
Спонсор зала «Реклама и продвижение»
Спонсор Города Будущего
Книжный партнёр
Строительный партнёр
Relax-партнёр
Автомобильный партнёр
Премиальный партнёр
по онлайн-маркетингу
Спонсор
Спонсор
Логистический партнёр
Технологический партнер
Digital-партнёр
Инвестиционный партнёр
Полиграфический партнер
Водный партнёр
Технический партнёр
Медицинский партнер
Партнер рассылки
Cпонсор

Инфопартнеры 2021

Генеральный информационный партнёр